διαβάζοντας το άρθρο σας «Προσπάθεια τουριστικής προβολής από το δήμο της Κέρκυρας- (Να γελάσουμε ή να κλάψουμε....)», θα συμφωνήσω με τις δράσεις τουριστικής προβολής προορισμών όπως η Κέρκυρα, αλλά πάντα θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι η καλύτερη προβολή ή να το πούμε κι αλλιώς, ο καλύτερος πωλητής είναι ο ίδιος ο πελάτης-τουρίστας, και πριν αναχωρήσει για τη βρετανική πρωτεύουσα το λεωφορείο ας λάβει υπόψη ο κ. δήμαρχος της Κέρκυρας την άποψη...
ενός τουρίστα, που μεταδίδει μηνύματα από τον τόπο που επισκέφτηκε, έτσι ώστε τελικά να γελάσουμε εμείς και όχι οι άλλοι με τα χάλια μας…
« το διάστημα από 7/7 ως 16/7/2012, επισκέφτηκα το νησί της Κέρκυρας και ως τουρίστας μου έρχονται ενδεικτικά στο νου τα παρακάτω, τα οποία έζησα κατά τη διάρκεια της διαμονής μου: 1.ψάχνοντας για ένα αξιοπρεπές κατάλυμα για μία οικογένεια 5 ατόμων πρέπει να δώσεις 140-200 ευρώ, ανά διανυκτέρευση(χωρίς πρωινό),
2. πρέπει να πληρώσεις 135 € για το φέρρυ από Ηγουμενίτσα,
3. για 2 ξαπλώστρες + 1 ομπρέλα 5 ως 8 €
4. για 2 καφέδες (frape) 4 ως 6 €
5. για πάρκινγκ στην παραλία 3 € !!!
6. τη βενζίνη 0,10 ως 0,15 € ακριβότερα από την μέση τιμή της υπόλοιπης Ελλάδας
κλπ, κλπ., όταν σε άλλους, το ίδιο όμορφους προορισμούς, οι τιμές τη σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης είναι κατά πολύ χαμηλότερες και οι τουριστικές υπηρεσίες που προσφέρονται, ισάξιες και μπορεί και ανώτερες.
Τέλος θα επισημάνω για την αδιαφορία των τοπικών αρχών στο θέμα της καθαριότητας, αλλά κάτι θα πρέπει να κάνουν και οι επαγγελματίες του τουρισμού-όχι μόνο αρπαχτές.
Σας ευχαριστώ.
Λιούδης Σ. Νίκος