Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ο συνεδριακός τουρισμός προβλήθηκε στην αγορά του Λονδίνου- Οσο για την Κέρκυρα ο συνεδριακός τουρισμός μοιάζει σαν το πιο σύντομο ανέκδοτο.....

Την ευκαιρία παρουσίασης των συνεδριακών δυνατοτήτων της Ελλάδας στην επιχειρηματική αγορά του Λονδίνου είχε η γενική διευθύντρια του Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων (HAPCO), κα Λύντια Μαστρονικολή, αποδεχόμενη πρόσκληση του γραφείου ΕΟΤ Λονδίνου. Η παρουσίαση με θέμα "Συνεδριακός Τουρισμός στην Ελλάδα" πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαρτίου 2011 σε ειδική εκδήλωση ενημέρωσης του ΕΟΤ προς τους επιχειρηματίες της βρετανικής αγοράς, στο πλαίσιο του ελληνικού 10ήμερου εκδηλώσεων "visit Greece@Westfield London", που διεξήχθη μεταξύ 19-27 Μαρτίου 2011 σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Ευρώπης.
Η κα Μαστρονικολή, αφού έκανε μια σύντομη αναφορά στον HAPCO και το ρόλο....
του, παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας έναντι άλλων μεσογειακών προορισμών για τη φιλοξενία συνεδρίων και incentives και εν συνεχεία προχώρησε στην παρουσίαση των κυριότερων "συνεδριακών" προορισμών της χώρας μας, κρατώντας καθΆόλη τη διάρκεια της παρουσίασης αμείωτο το ενδιαφέρον του ακροατηρίου.


Παρουσίαση της Αθήνας από το Athens Convention Bureau στο Westfield London Ακόμη, με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την παρουσίαση της Εταιρείας Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ) μέσω του Athens Convention Bureau (ACB) για τις δυνατότητες της Αθήνας ως προορισμού συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων. Η εκδήλωση απευθυνόταν σε στελέχη και επαγγελματίες της βρετανικής αγοράς MICE. Το Athens Convention Bureau, κατόπιν προσκλήσεως του ΕΟΤ, συμμετείχε με μια εμπεριστατωμένη παρουσίαση προς τους τουριστικούς παράγοντες, εκπροσώπους ΜΜΕ και στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων που παρέστησαν στην εκδήλωση.


Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, προβλήθηκαν οι πτυχές της τουριστικής Αθήνας καθώς και ποικίλες εναλλακτικές μορφές δραστηριοτήτων που θα μπορούσε να επιλέξει ο επισκέπτης της πόλης, ανεξαρτήτως του αν έχει ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους – συνέδρια, εταιρικές συναντήσεις κ.λπ.- ή αν συμμετέχει σε κάποιο ταξίδι κινήτρων (incentives). Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις εξελίξεις ως προς τον ανταγωνισμό, κυρίως ως προς τις επενδύσεις σε νέες υποδομές και εγκαταστάσεις, αλλά και η διαρκής προσπάθεια βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών για την περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη του συνεδριακού προϊόντος της Αθήνας.


Στο πλαίσιο της στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την καθιέρωση της Αθήνας ως ιδανικού προορισμού για όλη τη διάρκεια του έτους, η συμμετοχή της ΕΤΟΑΑ μέσω του ACB στην εκδήλωση έχει ως στόχο την προβολή και προώθηση της εικόνας της Αθήνας ως αστικού και συνεδριακού προορισμού, προσδίδοντας μεγάλη βαρύτητα στην τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της πόλης.


Το ελληνικό θεματικό πάρκο, καταλαμβάνοντας έκταση 1.000 τ.μ., κέρδισε τις εντυπώσεις όλων των επισκεπτών, ο αριθμός των οποίων σύμφωνα με εκτιμήσεις ξεπέρασε τις 800.000. Κατά τη διάρκεια του δεκαήμερου εκδηλώσεων οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αλλά και να αποκτήσουν, μέσα από ζωντανές εκδηλώσεις, εικόνα για τη μεγάλη ποικιλία εμπειριών που προσφέρει η Ελλάδα.


Τατιάνα Ρόκου -

ΠΗΓΗ:http://www.traveldailynews.gr