Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Φήμες στη Ζάκυνθο προκάλεσαν την άμεση αντίδραση του Παναγιώτη Σκληρού

Είναι απορίας άξιο αν όχι υποβολιμαίο να αναφέρεται το όνομά μου σε εφημερίδα της Ζακύνθου για δήθεν σύμπραξη μου για το Περιφερειακό ψηφοδέλτιο πέραν του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα αυτή την στιγμή που έχω ήδη υποβάλλει την υποψηφιότητά μου.
Έχω την τιμή να είμαι γραμματέας της Περιφερειακής επιτροπής του κινήματος για τα Ιόνια νησιά και θα...
 υπερασπιστώ τις εγκυκλίους και τις αρχές του κόμματός μου και σε αυτή την διαδικασία των εκλογών του Νοέμβρη για την Αυτοδιοίκηση.
Δεν συμμετέχω επομένως σε καμιά απολύτως σύμπραξη , κίνηση ή δεν ξέρω τι άλλο έχουν κάποιοι κατά νου και όπως έχω δηλώσει θα συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ για την περιφέρεια είτε σαν μέλος είτε όπου το κόμμα μου , μου κάνει την τιμή να με τάξει.
Η καλλίτερη λύση για την προσέγγιση και την επίλυση των προβλημάτων της περιφέρειας δεν είναι οι διασπαστικές κινήσεις αλλά η συσπείρωση και ο κοινός αγώνας με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας των Ιόνιων νησιών.

Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία,
Παναγιώτης Σκληρός