Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ: ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 101

«Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι την Πέμπτη το μεσημέρι κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων ο εκτελεστικός νόμος που περιλαμβάνει την εξειδίκευση του τρόπου εφαρμογής του άρθρου 101 του συντάγματος» ανακοίνωσε ο Βουλευτής Νομού Κέρκυρας, Υπουργός Δικαιοσύνης κ. Νικόλαος Δένδιας κατά την έναρξη της σύσκεψης καθορισμού του πλαισίου διαλόγου για το νέο αεροδρόμιο στη Λευκίμμη το Σάββατο 25 Ιουλίου 2009.

Τα θέματα της ανεργίας και της υποστελέχωσης των υπηρεσιών, ζητήματα που βασανίζουν την Κέρκυρα επί 10ετίες βαίνουν προς οριστική επίλυση. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Υπουργός:

«Η υπάρχουσα ρύθμιση που έχω στα χέρια μου είναι εξαιρετική , αν θα μου επιτρέψετε να την αναλύσω αν και είμαι βέβαιος ότι εσείς ξέρετε καλύτερα από εμένα, στο Ν.2190/1994 σχετικά με τις προσλήψεις στο Δημόσιο τομέα προβλέπονται δύο διαφορετικές διατάξεις .

Μια που αφορά στο άρθρο 17 για τη διενέργεια διαγωνισμών και μια για στο άρθρο 18 και την πλήρωση θέσεων βάση προτεραιότητας δηλ. με μοριοδότηση .

Η διάταξη που έφερε προς ψήφιση ο κ.Παυλόπουλος, προβλέπει για την περίπτωση του διαγωνισμού 30% προσαύξηση για τους προερχόμενους από κάποιες περιοχές μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και τα Ιόνια Νησιά δηλαδή και ο νομός της Κέρκυρας.

Στο άρθρο 18 δε, που προβλέπεται η πλήρωση θέσεων με μοριοδότηση, προβλέπει απόλυτη πρόταξη της εντοπιότητας. Απόλυτη πρόταξη κατ’ αρχήν του διπλού κριτηρίου δημότης και κάτοικος και δεύτερον μόνο δημότης.

Αυτή η πρόταση, η οποία αποτέλεσε αντικείμενο εργασίας τους μήνες που προηγήθηκαν και την οποία σας είχα προαναγγείλει υπερβαίνει κατά την κρίση μου και τις καλύτερες ελπίδες μας.
Ελπίζω ότι η Βουλή των Ελλήνων θα την δεχθεί ως κατατίθεται και η διάταξη αυτή θα αλλάξει κυριολεκτικά για πάντα- διότι έχει συνταγματικό θεμέλιο- τον τρόπο προσλήψεων στην Κέρκυρα.»