ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ « δεν υπάρχει εφοπλιστικό κεφάλαιο στην Ζάκυνθο, κάνουν κι αυτοί μια δουλειά, όπως κι οι υπόλοιποι Ζακυνθινοί.»
Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσίασε η συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο (Π.Σ) του θέματος για την ακρίβεια των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην Ζάκυνθο.
Η παράταξη μας, η ΑΝ.Α.Σ.Α, τόνισε στην εισήγηση της ότι, παρά το γεγονός ότι εντείνεται η οικονομική ανέχεια και η κρίση κτυπά όλο και περισσότερο τους εργαζόμενους την νεολαία και τους συνταξιούχους, οι τιμές στα ακτοπλοϊκά...
εισιτήρια της Ζακύνθου δεν μειώθηκαν στο ελάχιστο, δυσκολεύοντας την μετακίνηση προσώπων και προϊόντων.
Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσίασε η συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο (Π.Σ) του θέματος για την ακρίβεια των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην Ζάκυνθο.
Η παράταξη μας, η ΑΝ.Α.Σ.Α, τόνισε στην εισήγηση της ότι, παρά το γεγονός ότι εντείνεται η οικονομική ανέχεια και η κρίση κτυπά όλο και περισσότερο τους εργαζόμενους την νεολαία και τους συνταξιούχους, οι τιμές στα ακτοπλοϊκά...
εισιτήρια της Ζακύνθου δεν μειώθηκαν στο ελάχιστο, δυσκολεύοντας την μετακίνηση προσώπων και προϊόντων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα τελευταία χρόνια μειώνεται σταθερά και η προσέλευση επισκεπτών στο νησί, εξ αιτίας του υψηλού κόστους των εισιτηρίων.
Η ΑΝ.Α.Σ.Α τόνισε ότι στην διατήρηση αυτού του υψηλού τιμολογίου συντείνει καταλυτικά η ύπαρξη μονοπωλιακής κατάστασης στις γραμμές και η αδιαφορία της πολιτείας να ελέγξει τις εφαρμοζόμενες πρακτικές που συρρικνώνουν ακόμη περισσότερο το ντόπιο λαϊκό εισόδημα.
Εντύπωση προκάλεσε η τοποθέτηση του αντιπεριφερειάρχη Ζακύνθου κ. Μυλωνά, ο οποίος με όσα είπε επέλεξε τον ρόλο του «συνηγόρου» των πλοιοκτητών.
• Ποια καταλήστευση; Αναρωτήθηκε, αρνούμενος ότι τα εισιτήρια είναι ακριβά.
• Αν τα πλοία ήταν καλύτερα, θα πληρώναμε και παραπάνω, συμπλήρωσε (δηλ. να είμαστε κι ευχαριστημένοι)
• Ποιοι εφοπλιστές; Αναρωτήθηκε και πάλι. Οι πλοιοκτήτες είναι σαν και εμάς, αποφάνθηκε.
Τα δικά μας σχόλια περιττεύουν!
Η ΑΝ.Α.Σ.Α εμμένει σταθερά στις θέσεις της :
Καλεί τον λαό και τους φορείς της Ζακύνθου να απαιτήσουν την σοβαρή μείωση της τιμής των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, καθώς και τον έλεγχο της δημιουργούμενης μονοπωλιακής κατάστασης, από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας.
Πιστεύει ότι για τις ακτοπλοϊκές γραμμές πρέπει να λειτουργήσει δημόσιος φορέας με την συμμετοχή της αυτοδιοίκησης, που θα ασχολείται με τις άδειες των πλοίων, τα δρομολόγια, τις τιμές.
Απαιτεί την άμεση εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου από πιστώσεις του ΕΣΠΑ, ώστε η τιμή του εισιτηρίου να ευθυγραμμιστεί με το ανάλογο της ξηράς, πετυχαίνοντας έτσι μείωση της τιμής έως και εννέα φορές!
Για το τελευταίο αυτό η «Λαϊκή Συσπείρωση» κατηγορεί, ούτε λίγο, ούτε πολύ, την ΑΝ.Α.Σ.Α για υποστηρικτή των εφοπλιστών!
Η ανάγκη να παρουσιάσουν την ΑΝ.Α.Σ.Α, για ευνόητους λόγους, σαν εχθρό του κινήματος, μαζί με μια «ανάπηρη» πολιτική ανάλυση της πρότασης, έκανε το θαύμα της.
Δυο ερωτήματα για τους συναγωνιστές της «Λαϊκής Συσπείρωσης»:
Αν εφαρμοσθεί το μεταφορικό ισοδύναμο στην Ζάκυνθο, θα κοστίζει το ατομικό εισιτήριο 1 ευρώ από 8 που είναι σήμερα; Ανακουφίζει αυτό την τσέπη των εργαζομένων ναι η όχι;
Έχει θέση η παράταξη σας κατά των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων; «όλα τα κιλά, όλα τα λεφτά» δεν φωνάζαμε όλοι μαζί στον Θεσσαλικό κάμπο πριν λίγο καιρό;
Αργοστόλι, 27/8/2012 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α