Το τελευταίο διάστημα διάφορα κέντρα με τους εδώ κολαούζους τους έχουν αναλάβει το ρόλο του προασπιστή των συμφερόντων του λαού στο χώρο της Α/θμιας εκπαίδευσης της Κέρκυρας. Τα κέντρα αυτά πρεσβεύουν με μένος την άποψη πως το μέλλον των παιδιών μας βρίσκεται στο μονοθέσιο των οκτώ παιδιών που ίδρυσε ο Ι. Καποδίστριας. Μας κατηγορούν γιατί έχουμε.....
διαφορετική άποψη και γιατί τη στηρίξαμε στο Δ.Σ. Φυσικά τους «διέφυγε» να αναφερθούν στις βασικές προϋποθέσεις που η δική μας παράταξη έθεσε ως προαπαιτούμενο για το τέλος της λειτουργίας αυτού του τύπου σχολείου.
Θα χαρακτηρίζαμε αφελή αν όχι επικίνδυνη την προσπάθεια της παράταξης των Παρεμβάσεων και των εκπροσώπων του ΠΑΜΕ στο ΔΣ του Συλλόγου να μας ταυτίσουν, κατά την προσφιλή τους τακτική, με την παράταξη της ΠΑΣΚ. Η καθαρά μη δημοκρατική αντίληψη του ότι όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίων μας, χωρίς να του αναγνωρίζεται η όποια διαφορετικότητα ή η δυνατότητα έκφρασής της, οδηγεί φίλες και φίλοι σε επικίνδυνα μονοπάτια. Από την άλλη καταδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι δύο αυτές παρατάξεις προσέρχονται στις διαδικασίες του Δ.Σ. Αρνητές των πάντων και εκφραστές ενός άκρατου συντηρητισμού με το Μετερνιχικό σύνθημα να μείνουν τα πάντα όπως ήταν μέχρι σήμερα.
Φίλες και φίλοι συνάδελφοι,
Η θέση της ΔΑΚΕ ΠΕ/ΚΕΡΚΥΡΑΣ για το θέμα της λειτουργίας των σχολείων είναι καθαρή και αποκρυσταλλώνεται στα εξής :
• Κανένας μαθητής σε μονοθέσιο ή διθέσιο σχολείο όταν σε απόσταση «αναπνοής» λειτουργεί ή μπορεί να λειτουργήσει 6/θέσιο σχολείο.
• Καμία αλλαγή στη σημερινή κατάσταση λειτουργίας των παραπάνω σχολείων, χωρίς την εκ των προτέρων εξασφάλιση των κατάλληλων κτηριακών υποδομών.
• Καμία αλλαγή στη σημερινή κατάσταση λειτουργίας των παραπάνω σχολείων, χωρίς την εκ των προτέρων εξασφάλιση της ασφαλούς και δωρεάν μεταφοράς των μαθητών.
• Καμία αλλαγή στη σημερινή κατάσταση λειτουργίας των παραπάνω σχολείων, χωρίς την εκ των προτέρων εξασφάλιση της σύμφωνης γνώμης της τοπικής κοινωνίας.
• Καμία υποβάθμιση των ήδη υπαρχόντων 6/θέσιων σχολείων. Αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας και με την ίδρυση οργανικών θέσεων για εφαρμογή προγραμμάτων αντισταθμιστικής αγωγής.