Την ύπαρξη επενδυτικού ενδιαφέροντος για τα δύο μεγάλα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και ανάλογο από τον τομέα της κρουαζιέρας για τα πέντε περιφερειακά, Κατάκολο, Ηράκλειο, Ρόδο, Κω και Κεφαλονιά, γνωστοποίησε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κ. Μουσουρούλης.
«Αν τα λιμενικά ταμεία δεν συνενωθούν για να μετασχηματισθούν σε...
Ανώνυμες Εταιρείες δεν πρόκειται ποτέ να καταστούν βιώσιμες οικονομικές μονάδες, αλλά ούτε και να προσελκύσουν επενδυτικό ενδιαφέρον» τόνισε ο ίδιος, ενημερώνοντας την επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.
Ο κ. Μουσουρούλης τάχθηκε, παράλληλα, υπέρ της δημιουργίας Ανεξάρτητης Αρχής Λιμένων, που θα διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών, τις τιμές και την ποιότητα των υπηρεσιών των λιμενικών εταιρειών. «Αν τα λιμενικά ταμεία δεν συνενωθούν για να μετασχηματισθούν σε...
Ανώνυμες Εταιρείες δεν πρόκειται ποτέ να καταστούν βιώσιμες οικονομικές μονάδες, αλλά ούτε και να προσελκύσουν επενδυτικό ενδιαφέρον» τόνισε ο ίδιος, ενημερώνοντας την επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.
Όσον αφορά στο θαλάσσιο τουρισμό, ο κ. Μουσουρούλης τόνισε ότι η χώρα μας θα πρέπει να αξιοποιήσει το γεωγραφικό της πλεονέκτημα με στρατηγικό σχεδιασμό και ανάπτυξη των λιμενικών υποδομών, ενώ για την κρουαζιέρα είπε ότι στόχος του υπουργείου, είναι να αυξήσει τον αριθμό των κρουαζιερόπλοιων που κάνουν home porting όπου τα οικονομικά οφέλη είναι σημαντικότερα.
Σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ακτοπλοΐα, με τις εταιρείες του χώρου να καταγραφούν από το 2009 ζημιές, ο υπουργός δήλωσε ότι το υπουργείο θα προχωρήσει σε επανεξέταση των δρομολογίων που έχουν ανατεθεί με συμβάσεις ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, στον εκσυγχρονισμό του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου και στην αξιοποίηση κοινοτικών πόρων, για τη μείωση του κόστους εργασίας.
«Θα επιδιωχθεί η μείωση του ΦΠΑ στα εισιτήρια αφού πρώτα ολοκληρωθεί η μελέτη εφαρμογής του «Μεταφορικού Ισοδύναμου» από το υπουργείο Ανάπτυξης για τα κριτήρια εφαρμογής του» κατέληξε.
ΠΗΓΗ:http://redalert.gr/