Πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 20 Ιουνίου2012 η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κέρκυρας, όπου συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν τα εξής:
Λήψη απόφασης περί ιδρύσεως Κοινωνικού Παντοπωλείου στο Δήμο Κέρκυρας και περί έγκρισης του Κανονισμού Λειτουργίας αυτού.
Την εισήγηση έκανε ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Αλέκος Πουλής ο οποίος τόνισε ότι «οι δύσκολες...
οικονομικές και κατ’ επέκταση κοινωνικές συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στη χώρα μας, επιβάλλουν ένα σημαντικό ρόλο στην κοινωνική πολιτική της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η αμεσότητα του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και η σχέση της με τον πολίτη δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη, με ενέργειες και δράσεις να βρεθούμε κοντά στους πολίτες, δίπλα τους σε αυτές τις δύσκολες ώρες και να δώσουμε, στο μέτρο του δυνατού λύσεις στα άμεσα προβλήματά τους».
Ο κ. Πουλής πρότεινε την ίδρυση Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου που θα έχει ως σκοπό την προώθηση της κοινωνικής συνοχής, την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού, την ευαισθητοποίηση ατόμων και ομάδων πληθυσμού αλλά και εταιρειών με στόχο τη συμμετοχή τους στα προγράμματα στήριξης των αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας.
Ο Δήμος Κέρκυρας έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου συνεργαζόμενων υπηρεσιών, εθελοντών, επιχειρήσεων, ιδιωτών – το οποίο θα διευρύνεται καθημερινά – προσφέροντας στους ωφελούμενους συμπολίτες μας, οι οποίοι θα επιλεχθούν με συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις, διάφορα είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως τρόφιμα, μη ευπαθή προϊόντα, είδη ιματισμού, εκπτωτικά πακέτα σε προϊόντα και υπηρεσίες συνεργαζόμενων επιχειρήσεων κ.α.
Οι προμήθειας που θα διανέμονται θα προέρχονται από δωρεές ευαισθητοποιημένων δημοτών, συλλόγων, σωματείων και εταιρειών και από το Δήμο Κέρκυρας (από τον Δημοτικό προϋπολογισμό).
Το γραφείο του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου θα στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και οι χώροι παραλαβής των τροφίμων, των ειδών υπόδησης και ιματισμού σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στον πρώτο όροφο του κτιρίου Πετσάλη καθώς και στα κτίρια των δημοτικών ενοτήτων, θα λειτουργεί δε για τους δικαιούχους δύο ημέρες κάθε εβδομάδα.
Το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο θα λειτουργεί ως πρόγραμμα του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Κέρκυρας.
Την ενίσχυση των κοινωνικών δράσεων από πλευράς Δήμου ζήτησαν στην τοποθέτησή τους οι παρατάξεις των κ. Αλ. Αυλωνίτη και Στ. Σαμοΐλη, ενώ η παράταξη του κ. Μπ. Χαραλάμπους τόνισε ότι θα έπρεπε η πολιτεία να αναλάβει τις ευθύνες της έναντι των πολιτών ώστε να μην είναι αναγκαία η ελεημοσύνη από χορηγούς και εταιρείες για προσφορά ειδών πρώτης ανάγκης.
«Μέσα από τη φτώχεια μας κοιτάμε να φροντίσουμε πρωτίστως τις κοινωνικές δράσεις. Πάντα σταθήκαμε κοντά στις διεκδικήσεις του κόσμου, με το χαράτσι της ΔΕΗ ανοίξαμε το γραφείο στήριξης και φτιάξαμε τα εξώδικα για πάνω από 2.000 δημότες, είμαστε παρόντες στα λαϊκά αιτήματα», δήλωσε ο Δήμαρχος Γιάννης Τρεπεκλής στη τοποθέτησή του. Ο Δήμαρχος ανακοίνωσε ότι το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου ξεκινά από την πόλη και θα γίνει προσπάθεια για να διαχυθεί η δράση και στην ύπαιθρο της Κέρκυρας. «Είναι ευθύνη της Πολιτείας αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε τον κόσμο να πεινάει. Δεν μπορώ να βλέπω τους δημότες μου να υποφέρουν. Εμείς θα στηρίξουμε το Κοινωνικό Παντοπωλείο, θα το στήσουμε και θα το παρακολουθούμε βήμα – βήμα. Κάνουμε σήμερα την αρχή και σας καλώ να το ψηφίσετε όλοι» δήλωσε ο Δήμαρχος.
Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, με το «παρών» της Λαϊκής Συσπείρωσης και ορίστηκε η 5μελης επιτροπή διαχείρισης η οποία αποτελείται από τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Αλέξανδρο Πουλή, τους δημοτικούς συμβούλους Χρ. Μιχαλάκη, Αλ. Καρδαμίτση και Σπ. Ρουβά καθώς και τον προϊστάμενο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Κέρκυρας (Έγκριση της υπ. αριθμόν 2-6/08-02-2012 Αποφάσεως του Δ.Σ.).
Το θέμα εισηγήθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Σπύρος Μουζακίτης, ο οποίος ενημέρωσε ότι ο οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας συντάχθηκε σε συνεργασία με το σωματείο εργαζομένων στην επιχείρηση και οι θέσεις που προβλέπονται είναι για 257 εργαζόμενους. Αυτή τη στιγμή στη ΔΕΥΑΚ υπηρετούν 207 εργαζόμενοι, ενώ στον οργανισμό κατατάσσεται το σύνολο των υπηρετούντων στην κεντρική και τις πρώην περιφερειακές ΔΕΥΑ.
Η ΔΕΥΑΚ πρέπει να έχει φυσική παρουσία σε κάθε περιοχή, τόνισε ο επικεφαλής της Συμπαράταξης Ευθύνης Αλ. Αυλωνίτης, ζητώντας παράλληλα καλύτερο συντονισμό.
Την παρουσίαση και των οικονομικών στοιχείων της επιχείρησης ζήτησαν οι παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου, με τον πρόεδρο της Επιχείρησης κ. Μουζακίτη να απαντά ότι τα στοιχεία είναι έτοιμα, θα ενημερωθούν οι επικεφαλής των παρατάξεων και το θέμα θα εισαχθεί προς συζήτηση σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο, με τις αρνητικές ψήφους της Λαϊκής Συσπείρωσης.
Λήψη Αποφάσεως περί εισπράξεως τροφείων από τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Δήμου Κέρκυρας για τη νέα σχολική χρονιά (έγκριση της υπ. αριθμόν 2-2/28-02-2012 Αποφάσεως του Δ.Σ.).
Την εισήγηση έκανε η Πρόεδρος του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Χριστίνα Μιχαλάκη, η οποία ενημέρωσε ότι ο οργανισμός εξαρτάται οικονομικά από το Δήμο Κέρκυρας και η μείωση των ΚΑΠ, έχει επιφέρει μείωση και στα έσοδα του Οργανισμού. Οι επιπτώσεις των μειωμένων πόρων των ΟΤΑ επιβάλλουν την μικρή αύξηση στα τροφεία των Παιδικών Σταθμών είπε η κ. Μιχαλάκη, ενημερώνοντας παράλληλα ότι έχουν προβλεφθεί σημαντικές ελαφρύνσεις ή και απαλλαγή από τα τροφεία για τους άπορους και τα χαμηλά εισοδήματα. Έτσι για τις οικογένειες με φορολογικές δηλώσεις έως 8.000 ευρώ δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση σε τροφεία, όπως επίσης και για ειδικές κατηγορίες συνδημοτών, ενώ τα τροφεία θα φτάνουν έως το ύψος των 50 ευρώ για τους έχοντες εισοδήματα άνω των 40.000 ευρώ ετησίως.
Η κα. Μιχαλάκη αναλυτικά πρότεινε:
Την επιβολή τροφείων στους Παιδικούς Σταθμούς για το σχολικό έτος 2012-2013 ως ακολούθως:
ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΡΟΦΕΙΑ
0-8.000 ΕΥΡΏ 0 ΕΥΡΩ
8.001-11.000 ΕΥΡΩ 10 ΕΥΡΩ
11.001-14.000 ΕΥΡΩ 20 ΕΥΡΩ
14.001-17.000 ΕΥΡΩ 25 ΕΥΡΩ
17.001-20.000 ΕΥΡΩ 30 ΕΥΡΩ
20.001-40.000 ΕΥΡΩ 40 ΕΥΡΩ
40.0001 και άνω 50 ΕΥΡΩ
Επίσης :
• Το 2ο παιδί να έχει έκπτωση 50% της συμμετοχής
• Ανάπηροι από το πρώτο παιδί έκπτωση 50% ( με την προσκόμιση της ανάλογης υγειονομικής επιτροπής) .
• Πολύτεκνοι έκπτωση 50%
• Το τρίτο παιδί να έχει έκπτωση 25%
Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με τις αρνητικές ψήφους των παρατάξεων των κ. Χαραλάμπους και Σαμοΐλη.
Ομόφωνα ψηφίστηκαν τα εξής θέματα:
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως 1ου Α.Π.Ε. του έργου «Καθαρισμός τάφρου και κατασκευή τοιχίου στη θέση Άγιος Ανδρέας Δ.Δ. Βασιλατίκων» της Δ.Ε. Κορισσίων.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής των εργασιών του έργου «ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ Τ.Δ. ΓΙΑΝΝΑΔΩΝ».
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής των εργασιών του έργου «ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ Τ.Δ. ΚΟΜΠΙΤΣΙΟΥ».
Λήψη Αποφάσεως περί τοποθετήσεως πλωτής εξέδρας από τον κ. ΜΑΤΘΑΙΟ ΓΙΣΔΑΚΗ του ΛΕΝΙΝ στην περιοχή Μπαρμπάτι, Δ.Ε. Φαιάκων Δήμου Κέρκυρας.
Λήψη Αποφάσεως περί ανανέωσης ή μη άδειας λειτουργίας Κολυμβητικής Δεξαμενής στην εταιρεία «Θ. ΡΙΖΑΒΑΣ & ΣΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΛΑΜΠ Ο.Ε.» στη θέση «Γλυφάδα» Πέλεκα Δήμου Κέρκυρας.
Λήψη Αποφάσεως επί αιτήσεως Χριστοδούλου Βασιλάκη για την εκμίσθωση ηλεκτρονικών αυτοκινητιδίων στην Πάνω Πλατεία.
Λήψη Αποφάσεως περί διαγραφής χρεών του κ. ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΙΧΑΛΑ λόγω λανθασμένου υπολογισμού του τέλους ως προς τη φορολογητέα ύλη (άρθρο 174 του Ν. 3463/2006).
Λήψη Αποφάσεως περί επιστροφής ποσού στην κ. ΜΙΡΑΝΤΑ ΡΙΖΟΥ ως αχρεωστήτως καταβληθέντος.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2012 κληροδοτήματος ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΡΒΟΥ.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του ωραρίου λειτουργίας της Υπηρεσίας Πρασίνου Δήμου Κέρκυρας.
Ενημέρωση περί των οικονομικών του Δήμου Κέρκυρας και λήψη Αποφάσεως για την αναδοχή οφειλομένων σε εργαζόμενους πρώην Επιχειρήσεων.
Την ενημέρωση έκανε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Ερωτόκριτος Καρύδης καταθέτοντας την τριμηνιαία έκθεση του Α’ τριμήνου του 2012, η οποία είχε εγκριθεί από την Οικονομική Επιτροπή. Η δε, αναδοχή δεδουλευμένων αφορά σε εργαζόμενους των πρώην Επιχειρήσεων των Δήμων Μελιτειέων, Λευκιμμαίων, Κασσωπαίων και Εσπερίων.
Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκαν:
Αναμορφώσεις Δημοτικού Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2012 (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης).
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του οικονομικού απολογισμού - ισολογισμού του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. έτους 2011 (παρών από τη Λαϊκή Συσπείρωση)
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. (με τις αρνητικές ψήφους της Λαϊκής Συσπείρωσης)
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως Προγραμματικής Σύμβασης με Υπουργείο Πολιτισμού για το β’ εξάμηνο 2012 (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης)
10. Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της υπ΄ αριθμόν 3η /4ης Συνεδριάσεως / 24.05.2012 Αποφάσεως του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. περί καθορισμού αποζημιώσεως του Προέδρου του Δ.Σ και εξόδων παραστάσεως των μελών του (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης)
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων του ΔΗ.ΠΕ.Θ.Ε.Κ. οικονομικού έτους 2012 (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης)
Λήψη Αποφάσεως περί χορηγήσεως αδείας ασφαλτοστρώσεως κοινοχρήστου δρόμου στο βόρειο άκρο της παραλίας της Γλυφάδας Τ.Κ. Πέλεκα Δήμου Κέρκυρας (με το παρών της Συμπαράταξης Ευθύνης).
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της εποχιακής λειτουργίας της Επιχειρήσεως ΦΑΙΑΞ ΑΕΤΑ «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ GRECOTEL CORFOU IMPERIAL» (με το παρών των παρατάξεων των κ. Αυλωνίτη και Χαραλάμπους).
Λήψη Αποφάσεως περί ανάθεσης σε ιδιώτη των εργασιών περισυλλογής και αποκομιδής απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων Δ.Ε. Κασσωπαίων, Δ.Ε. Κορισσίων, Δ.Ε. Μελιτειέων, Δ.Ε. Παρελίων, Δ.Ε. Θιναλίων, Δ.Ε. Εσπερίων και Δ.Ε. Αγ. Γεωργίου (με το παρών των παρατάξεων των κ. Χαραλάμπους και Σαμοΐλη).
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της υπ. αριθμόν 10-4/31-05-2012 Αποφάσεως της ΜΑΕΔΗΚ με θέμα «Αναμόρφωση προϋπολογισμού της ΜΑΕΔΗΚ έτους 2012» (με τις αρνητικές ψήφους της Λαϊκής Συσπείρωσης).
Η συζήτηση για το Αλιευτικό Τουριστικό Καταφύγιο των Μπενιτσών καθώς και η εκλογή Κερκυραίων Δημοτών για τη συμμετοχή τους στην Επιτροπή Διαβούλευσης Δήμου Κέρκυρας, αναβλήθηκαν για επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κέρκυρας.
Λήψη απόφασης περί ιδρύσεως Κοινωνικού Παντοπωλείου στο Δήμο Κέρκυρας και περί έγκρισης του Κανονισμού Λειτουργίας αυτού.
Την εισήγηση έκανε ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και Προστασίας του Πολίτη Αλέκος Πουλής ο οποίος τόνισε ότι «οι δύσκολες...
οικονομικές και κατ’ επέκταση κοινωνικές συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στη χώρα μας, επιβάλλουν ένα σημαντικό ρόλο στην κοινωνική πολιτική της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η αμεσότητα του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και η σχέση της με τον πολίτη δημιουργεί την επιτακτική ανάγκη, με ενέργειες και δράσεις να βρεθούμε κοντά στους πολίτες, δίπλα τους σε αυτές τις δύσκολες ώρες και να δώσουμε, στο μέτρο του δυνατού λύσεις στα άμεσα προβλήματά τους».
Ο κ. Πουλής πρότεινε την ίδρυση Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου που θα έχει ως σκοπό την προώθηση της κοινωνικής συνοχής, την καταπολέμηση της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού, την ευαισθητοποίηση ατόμων και ομάδων πληθυσμού αλλά και εταιρειών με στόχο τη συμμετοχή τους στα προγράμματα στήριξης των αναξιοπαθούντων συμπολιτών μας.
Ο Δήμος Κέρκυρας έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου συνεργαζόμενων υπηρεσιών, εθελοντών, επιχειρήσεων, ιδιωτών – το οποίο θα διευρύνεται καθημερινά – προσφέροντας στους ωφελούμενους συμπολίτες μας, οι οποίοι θα επιλεχθούν με συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις, διάφορα είδη πρώτης ανάγκης, κυρίως τρόφιμα, μη ευπαθή προϊόντα, είδη ιματισμού, εκπτωτικά πακέτα σε προϊόντα και υπηρεσίες συνεργαζόμενων επιχειρήσεων κ.α.
Οι προμήθειας που θα διανέμονται θα προέρχονται από δωρεές ευαισθητοποιημένων δημοτών, συλλόγων, σωματείων και εταιρειών και από το Δήμο Κέρκυρας (από τον Δημοτικό προϋπολογισμό).
Το γραφείο του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου θα στεγάζεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο και οι χώροι παραλαβής των τροφίμων, των ειδών υπόδησης και ιματισμού σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στον πρώτο όροφο του κτιρίου Πετσάλη καθώς και στα κτίρια των δημοτικών ενοτήτων, θα λειτουργεί δε για τους δικαιούχους δύο ημέρες κάθε εβδομάδα.
Το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο θα λειτουργεί ως πρόγραμμα του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Κέρκυρας.
Την ενίσχυση των κοινωνικών δράσεων από πλευράς Δήμου ζήτησαν στην τοποθέτησή τους οι παρατάξεις των κ. Αλ. Αυλωνίτη και Στ. Σαμοΐλη, ενώ η παράταξη του κ. Μπ. Χαραλάμπους τόνισε ότι θα έπρεπε η πολιτεία να αναλάβει τις ευθύνες της έναντι των πολιτών ώστε να μην είναι αναγκαία η ελεημοσύνη από χορηγούς και εταιρείες για προσφορά ειδών πρώτης ανάγκης.
«Μέσα από τη φτώχεια μας κοιτάμε να φροντίσουμε πρωτίστως τις κοινωνικές δράσεις. Πάντα σταθήκαμε κοντά στις διεκδικήσεις του κόσμου, με το χαράτσι της ΔΕΗ ανοίξαμε το γραφείο στήριξης και φτιάξαμε τα εξώδικα για πάνω από 2.000 δημότες, είμαστε παρόντες στα λαϊκά αιτήματα», δήλωσε ο Δήμαρχος Γιάννης Τρεπεκλής στη τοποθέτησή του. Ο Δήμαρχος ανακοίνωσε ότι το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου ξεκινά από την πόλη και θα γίνει προσπάθεια για να διαχυθεί η δράση και στην ύπαιθρο της Κέρκυρας. «Είναι ευθύνη της Πολιτείας αλλά δεν μπορούμε να αφήσουμε τον κόσμο να πεινάει. Δεν μπορώ να βλέπω τους δημότες μου να υποφέρουν. Εμείς θα στηρίξουμε το Κοινωνικό Παντοπωλείο, θα το στήσουμε και θα το παρακολουθούμε βήμα – βήμα. Κάνουμε σήμερα την αρχή και σας καλώ να το ψηφίσετε όλοι» δήλωσε ο Δήμαρχος.
Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, με το «παρών» της Λαϊκής Συσπείρωσης και ορίστηκε η 5μελης επιτροπή διαχείρισης η οποία αποτελείται από τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής Αλέξανδρο Πουλή, τους δημοτικούς συμβούλους Χρ. Μιχαλάκη, Αλ. Καρδαμίτση και Σπ. Ρουβά καθώς και τον προϊστάμενο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Κέρκυρας (Έγκριση της υπ. αριθμόν 2-6/08-02-2012 Αποφάσεως του Δ.Σ.).
Το θέμα εισηγήθηκε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ Σπύρος Μουζακίτης, ο οποίος ενημέρωσε ότι ο οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας συντάχθηκε σε συνεργασία με το σωματείο εργαζομένων στην επιχείρηση και οι θέσεις που προβλέπονται είναι για 257 εργαζόμενους. Αυτή τη στιγμή στη ΔΕΥΑΚ υπηρετούν 207 εργαζόμενοι, ενώ στον οργανισμό κατατάσσεται το σύνολο των υπηρετούντων στην κεντρική και τις πρώην περιφερειακές ΔΕΥΑ.
Η ΔΕΥΑΚ πρέπει να έχει φυσική παρουσία σε κάθε περιοχή, τόνισε ο επικεφαλής της Συμπαράταξης Ευθύνης Αλ. Αυλωνίτης, ζητώντας παράλληλα καλύτερο συντονισμό.
Την παρουσίαση και των οικονομικών στοιχείων της επιχείρησης ζήτησαν οι παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου, με τον πρόεδρο της Επιχείρησης κ. Μουζακίτη να απαντά ότι τα στοιχεία είναι έτοιμα, θα ενημερωθούν οι επικεφαλής των παρατάξεων και το θέμα θα εισαχθεί προς συζήτηση σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο, με τις αρνητικές ψήφους της Λαϊκής Συσπείρωσης.
Λήψη Αποφάσεως περί εισπράξεως τροφείων από τον Οργανισμό Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Δήμου Κέρκυρας για τη νέα σχολική χρονιά (έγκριση της υπ. αριθμόν 2-2/28-02-2012 Αποφάσεως του Δ.Σ.).
Την εισήγηση έκανε η Πρόεδρος του Οργανισμού Κοινωνικής Προστασίας και Παιδείας Χριστίνα Μιχαλάκη, η οποία ενημέρωσε ότι ο οργανισμός εξαρτάται οικονομικά από το Δήμο Κέρκυρας και η μείωση των ΚΑΠ, έχει επιφέρει μείωση και στα έσοδα του Οργανισμού. Οι επιπτώσεις των μειωμένων πόρων των ΟΤΑ επιβάλλουν την μικρή αύξηση στα τροφεία των Παιδικών Σταθμών είπε η κ. Μιχαλάκη, ενημερώνοντας παράλληλα ότι έχουν προβλεφθεί σημαντικές ελαφρύνσεις ή και απαλλαγή από τα τροφεία για τους άπορους και τα χαμηλά εισοδήματα. Έτσι για τις οικογένειες με φορολογικές δηλώσεις έως 8.000 ευρώ δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση σε τροφεία, όπως επίσης και για ειδικές κατηγορίες συνδημοτών, ενώ τα τροφεία θα φτάνουν έως το ύψος των 50 ευρώ για τους έχοντες εισοδήματα άνω των 40.000 ευρώ ετησίως.
Η κα. Μιχαλάκη αναλυτικά πρότεινε:
Την επιβολή τροφείων στους Παιδικούς Σταθμούς για το σχολικό έτος 2012-2013 ως ακολούθως:
ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΡΟΦΕΙΑ
0-8.000 ΕΥΡΏ 0 ΕΥΡΩ
8.001-11.000 ΕΥΡΩ 10 ΕΥΡΩ
11.001-14.000 ΕΥΡΩ 20 ΕΥΡΩ
14.001-17.000 ΕΥΡΩ 25 ΕΥΡΩ
17.001-20.000 ΕΥΡΩ 30 ΕΥΡΩ
20.001-40.000 ΕΥΡΩ 40 ΕΥΡΩ
40.0001 και άνω 50 ΕΥΡΩ
Επίσης :
• Το 2ο παιδί να έχει έκπτωση 50% της συμμετοχής
• Ανάπηροι από το πρώτο παιδί έκπτωση 50% ( με την προσκόμιση της ανάλογης υγειονομικής επιτροπής) .
• Πολύτεκνοι έκπτωση 50%
• Το τρίτο παιδί να έχει έκπτωση 25%
Το θέμα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία με τις αρνητικές ψήφους των παρατάξεων των κ. Χαραλάμπους και Σαμοΐλη.
Ομόφωνα ψηφίστηκαν τα εξής θέματα:
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως 1ου Α.Π.Ε. του έργου «Καθαρισμός τάφρου και κατασκευή τοιχίου στη θέση Άγιος Ανδρέας Δ.Δ. Βασιλατίκων» της Δ.Ε. Κορισσίων.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής των εργασιών του έργου «ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ Τ.Δ. ΓΙΑΝΝΑΔΩΝ».
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής των εργασιών του έργου «ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ Τ.Δ. ΚΟΜΠΙΤΣΙΟΥ».
Λήψη Αποφάσεως περί τοποθετήσεως πλωτής εξέδρας από τον κ. ΜΑΤΘΑΙΟ ΓΙΣΔΑΚΗ του ΛΕΝΙΝ στην περιοχή Μπαρμπάτι, Δ.Ε. Φαιάκων Δήμου Κέρκυρας.
Λήψη Αποφάσεως περί ανανέωσης ή μη άδειας λειτουργίας Κολυμβητικής Δεξαμενής στην εταιρεία «Θ. ΡΙΖΑΒΑΣ & ΣΙΑ ΓΛΥΦΑΔΑ ΚΛΑΜΠ Ο.Ε.» στη θέση «Γλυφάδα» Πέλεκα Δήμου Κέρκυρας.
Λήψη Αποφάσεως επί αιτήσεως Χριστοδούλου Βασιλάκη για την εκμίσθωση ηλεκτρονικών αυτοκινητιδίων στην Πάνω Πλατεία.
Λήψη Αποφάσεως περί διαγραφής χρεών του κ. ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΙΧΑΛΑ λόγω λανθασμένου υπολογισμού του τέλους ως προς τη φορολογητέα ύλη (άρθρο 174 του Ν. 3463/2006).
Λήψη Αποφάσεως περί επιστροφής ποσού στην κ. ΜΙΡΑΝΤΑ ΡΙΖΟΥ ως αχρεωστήτως καταβληθέντος.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2012 κληροδοτήματος ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΡΒΟΥ.
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του ωραρίου λειτουργίας της Υπηρεσίας Πρασίνου Δήμου Κέρκυρας.
Ενημέρωση περί των οικονομικών του Δήμου Κέρκυρας και λήψη Αποφάσεως για την αναδοχή οφειλομένων σε εργαζόμενους πρώην Επιχειρήσεων.
Την ενημέρωση έκανε ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Ερωτόκριτος Καρύδης καταθέτοντας την τριμηνιαία έκθεση του Α’ τριμήνου του 2012, η οποία είχε εγκριθεί από την Οικονομική Επιτροπή. Η δε, αναδοχή δεδουλευμένων αφορά σε εργαζόμενους των πρώην Επιχειρήσεων των Δήμων Μελιτειέων, Λευκιμμαίων, Κασσωπαίων και Εσπερίων.
Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκαν:
Αναμορφώσεις Δημοτικού Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2012 (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης).
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του οικονομικού απολογισμού - ισολογισμού του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. έτους 2011 (παρών από τη Λαϊκή Συσπείρωση)
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. (με τις αρνητικές ψήφους της Λαϊκής Συσπείρωσης)
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως Προγραμματικής Σύμβασης με Υπουργείο Πολιτισμού για το β’ εξάμηνο 2012 (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης)
10. Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της υπ΄ αριθμόν 3η /4ης Συνεδριάσεως / 24.05.2012 Αποφάσεως του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. περί καθορισμού αποζημιώσεως του Προέδρου του Δ.Σ και εξόδων παραστάσεως των μελών του (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης)
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως του Προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων του ΔΗ.ΠΕ.Θ.Ε.Κ. οικονομικού έτους 2012 (με το παρών της Λαϊκής Συσπείρωσης)
Λήψη Αποφάσεως περί χορηγήσεως αδείας ασφαλτοστρώσεως κοινοχρήστου δρόμου στο βόρειο άκρο της παραλίας της Γλυφάδας Τ.Κ. Πέλεκα Δήμου Κέρκυρας (με το παρών της Συμπαράταξης Ευθύνης).
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της εποχιακής λειτουργίας της Επιχειρήσεως ΦΑΙΑΞ ΑΕΤΑ «ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ GRECOTEL CORFOU IMPERIAL» (με το παρών των παρατάξεων των κ. Αυλωνίτη και Χαραλάμπους).
Λήψη Αποφάσεως περί ανάθεσης σε ιδιώτη των εργασιών περισυλλογής και αποκομιδής απορριμμάτων και ογκωδών αντικειμένων Δ.Ε. Κασσωπαίων, Δ.Ε. Κορισσίων, Δ.Ε. Μελιτειέων, Δ.Ε. Παρελίων, Δ.Ε. Θιναλίων, Δ.Ε. Εσπερίων και Δ.Ε. Αγ. Γεωργίου (με το παρών των παρατάξεων των κ. Χαραλάμπους και Σαμοΐλη).
Λήψη Αποφάσεως περί εγκρίσεως της υπ. αριθμόν 10-4/31-05-2012 Αποφάσεως της ΜΑΕΔΗΚ με θέμα «Αναμόρφωση προϋπολογισμού της ΜΑΕΔΗΚ έτους 2012» (με τις αρνητικές ψήφους της Λαϊκής Συσπείρωσης).
Η συζήτηση για το Αλιευτικό Τουριστικό Καταφύγιο των Μπενιτσών καθώς και η εκλογή Κερκυραίων Δημοτών για τη συμμετοχή τους στην Επιτροπή Διαβούλευσης Δήμου Κέρκυρας, αναβλήθηκαν για επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κέρκυρας.