Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτήθηκε η Μάγια Τσόκλη και δείτε τι αναφέρει στην επιστολή της προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου για να καταλάβετε όλοι τι εστί πολιτικό σύστημα της Ελλάδας- Προτείνεις κάτι για την πατρίδα σου και σε γράφουν κανονικά

Κύριε Πρόεδρε,
Για λόγους προσωπικούς και μετά την αποφασιστική χθεσινή ψηφοφορία, σας υποβάλλω την παραίτησή μου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ και την βουλευτική μου έδρα. Σας ενημερώνω ακόμα ότι δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφια βουλευτής στις επόμενες εκλογές.
Είναι αυτονόητο ότι παραμένω στη διάθεση της Πατρίδας μου στους τομείς που γνωρίζω και ελπίζω ως ενεργός πολίτης να έχω περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής και προσφοράς στον τόπο και το λαό μας, καθώς ως βουλευτής οι πρωτοβουλίες και προτάσεις μου αντιμετωπίστηκαν από την εκτελεστική εξουσία κατά κανόνα με...
άρνηση και αδιαφορία.