Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Σύγκρουση Λοβέρδου – Μπ. Χαραλάμπους στη Βουλή

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ο κ. Λοβέρδος.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Ο κ. Χαραλάμπους δεν θέλει να πάρει το λόγο, για να μας πει τι γίνεται στην Κέρκυρα;
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής του Κ.Κ.Ε.): Καταρχήν, δεν ήμουν στην Κέρκυρα. Ήμουν εδώ και με πήραν τηλέφωνο και, φυσικά, δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Αυτό είναι το ένα, κ. Υπουργέ. Αλλά είστε απαράδεκτος γιατί ρωτάτε τον κ. Χαραλάμπους ως Χαραλάμπους ή το κόμμα μου;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Εσείς μου στήσατε τον προπηλακισμό στην Κέρκυρα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής του Κ.Κ.Ε.): Το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος, λοιπόν, έχει ξεκάθαρες θέσεις.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Τότε δεν έχετε εσείς προσωπικά.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής του Κ.Κ.Ε.): Πιστεύουμε στο οργανωμένο μαζικό κίνημα που έχει σκοπούς και στόχους. Είμαστε ενάντια και δε....
θεωρούμε ότι μπορεί να πάει μπροστά το κίνημα με το να σπάζεις βιτρίνες και το να πετροβολείς αυτοκίνητα.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Το να πετροβολείς Βουλευτές και υπουργούς, δεν το είπατε.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής του Κ.Κ.Ε.): Ούτε βουλευτές ούτε υπουργούς.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Αφορά και το Π.Α.ΜΕ. αυτό, φαντάζομαι.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής του Κ.Κ.Ε.): Για ακόμη μια φορά είστε απαράδεκτος. Λέτε υπονοούμενα. Έχετε εσείς στοιχεία ότι οι κομμουνιστές, που έχουν δώσει τη ζωή τους, ότι πετροβόλησαν υπουργούς ή αυτοκίνητα; Εσείς είστε, με τον κ. Πεταλωτή, που, ουσιαστικά, υποθάλπετε αυτά τα κινήματα και οι μηχανισμοί σας. Όταν, λοιπόν, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αυτά που σας στηρίζουν, ουσιαστικά υποθάλπουν αυτούς τους μηχανισμούς και αυτές τις πράξεις, να τα αναζητήσετε αλλού και όχι στο Κ.Κ.Ε..


Κύριε Πρόεδρε, εμείς θεωρούμε ότι σήμερα εδώ έγινε μια συζήτηση που ουσιαστικά δεν έπρεπε να γίνει. Όχι γιατί αρνούμαστε να την κάνουμε, αλλά ο κύριος Υπουργός μπορεί να προτείνει στον κύριο Πρωθυπουργό να γίνει συζήτηση στην Ολομέλεια της βουλής. Εσείς μπορείτε να προτείνετε στον Πρόεδρο της Βουλής να γίνει συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής και όλα αυτά ουσιαστικά είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου για το τεράστιο πρόβλημα που πάει να δημιουργηθεί. Για μια ακόμη φορά, το λέω ξανά ότι το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος, όχι μόνο δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα επεισόδια, με αυτά τα γεγονότα, αλλά και τα καταδικάζει απερίφραστα.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Όσο φωνάζατε τόσο επιβεβαιώνετε.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: Και βέβαια είναι απαράδεκτα, επιμένω, τα υπονοούμενα του κύριου Υπουργού. Αν έχει στοιχεία να τα αναφέρει στο σώμα και ειδικά για τον κύριο Χαραλάμπους, τι έχετε να πείτε;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Κύριε πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, είναι νομίζω πολύ χαρακτηριστικό ότι σε μια συζήτηση που μας ένωσε όλους, το Κ.Κ.Ε. δεν ζήτησε να πάρει τον λόγο. Δεύτερον, εγώ δεν είπα υπονοούμενο κύριε Χαραλάμπους.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: Επί προσωπικού πια, θα με προστατεύσετε κ.Πρόεδρε;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Όσο κι αν φωνάζει ο κύριος Χαράλαμπους, ο ίδιος είναι που οργανώσετε τη συγκέντρωση όταν πήγα να επισκεφθώ το νοσοκομείο της Κέρκυρας, το οποίο κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, μετά από προσπάθεια των κυβερνήσεων όλων των Κομμάτων παραδόθηκε στο Κερκυραϊκό λαό για να δουλέψει. Και την ημέρα που θα αρχίζαμε τη λειτουργία του, μαζεύτηκαν ορισμένοι άνθρωποι, φυσικά δεν τους έδωσα την ευκαιρία, δεν πήγα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: Σας πετροβόλησαν, σας χτύπησαν; Σας προπηλάκισαν; Έχουν δικαίωμα οι Κερκυραίοι να εκφράζουν τις απόψεις τους;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης): Ποιοι Κερκυραίοι κύριε Χαράλαμπους; Εσείς. Εσείς δεν ήσασταν, ήταν όμως οι άνθρωποι σας. Και δεύτερον, το ΠΑΜΕ με προπηλάκισε στο Ηράκλειο της Κρήτης πετώντας πορτοκαλάδες. Λοιπόν, λίγη σύνεση και εγώ δεν μιλάω με υπονοούμενα, αναφέρομαι σε συγκεκριμένα γεγονότα. Αν έχετε αντίρρηση, να την πείτε. Ούτε υπονοούμενα αναφέρω, ούτε τίποτα. Και αν έχετε τη λογική να με διακόπτετε, να με διακόπτετε, αλλά δίκιο δεν έχετε, ούτε θα αποκτήσετε.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ: Κύριε Πρόεδρε, εσείς κρατάτε τη διαδικασία και όταν αναφέρεται και μάλιστα με αυτό το ύφος, με αυτές τις κατηγορίες εναντίον μου, είμαι υποχρεωμένος να του απαντήσω. Και είστε υπεύθυνος κ. Υπουργέ γιατί το νοσοκομείο της Κέρκυρας που υποτίθεται πρέπει να έχει 1000 άτομα προσωπικό, έχει 400 άτομα.


ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΣ (Πρόεδρος της Επιτροπής): Το λόγο έχει ζητήσει ο κ. Χαραλάμπους, επί προσωπικού
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής ΚΚΕ): Ο κ. Υπουργός σήμερα, κύριε Πρόεδρε και κύριοι συνάδελφοι, επιχείρησε πράγματι μια απύθμενου βάθους προβοκάτσια και εναντίον μου προσωπικά – που δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία – αλλά και εναντίον του Κ.Κ.Ε..
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης): Δεν μίλησα για το Κ.Κ.Ε.. Μίλησα για εσάς.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής ΚΚΕ): Εν πάση περιπτώσει. Προσπάθησε να περάσει απαράδεκτους συνειρμούς και στους συναδέλφους Βουλευτές, αλλά και στους τηλεθεατές που θα παρακολουθήσουν αυτή τη συζήτηση, ότι τα έκτροπα που έγιναν χθες στην Κέρκυρα, τα έκτροπα που έγιναν προχθές στη Βουλή, και γενικότερα αυτά που γίνονται με το να σπάζουν βιτρίνες….
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης): Λέτε ψέματα. Υπάρχουν τα πρακτικά. Ούτε για το Κ.Κ.Ε. μίλησα ούτε για το ότι το Κ.Κ.Ε. υποθάλπει τη βία. Εσείς είσαστε στον προπηλακισμό μου στην Κέρκυρα.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής ΚΚΕ): Πού ήμουν κ. Υπουργέ; Αυτό εννοώ όταν λέω ότι προσπαθεί να περάσει απαράδεκτους συνειρμούς ότι ειρηνικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας από τους εργαζόμενους στους χώρους υγείας – διότι εργαζόμενοι ήταν, κ. Υπουργέ, τους οποίους το σωματείο ελέγχει με απόλυτη πλειοψηφία η ΠΑΣΚΕ – ήταν εκεί και περίμεναν στωικά και υπομονετικά τον κ. Υπουργό από τη 1μ.μ που έλεγε το πρόγραμμα και ήρθε στις 5μ.μ…
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης): Γιατί ήμουν σε Κέντρο Υγείας…
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής ΚΚΕ): Αρνήθηκε μετά το σωματείο το οποίο ελέγχεται σε απόλυτη πλειοψηφία από την ΠΑΣΚΕ να δεχτεί να συναντηθεί μαζί σας. Σας περίμεναν ειρηνικά με το πανό τους, ούτε πορτοκαλάδες σας έριξαν ούτε πέτρες. Επειδή ξέρετε πολύ καλά ότι τα μέτρα που ματώνουν τον ελληνικό λαό, όσον αφορά την υγεία, οι συμπτύξεις των νοσοκομείων κ.λπ. δεν θα περάσουν αβρόχοις ποσίν όπως ο ίδιος θέλετε, προσπαθείτε με αυτές τις απαράδεκτες προβοκάτσιες να μας πείτε ότι ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα το να κάνεις μια ειρηνική εκδήλωση διαμαρτυρίας με το πανό και τα συνθήματα, με το να πετάς πέτρες και να προπηλακίζεις Βουλευτές και Υπουργούς. Ξέρετε πολύ καλά ότι αυτό δεν είναι έτσι. Το γιατί το λέει, κ. Πρόεδρε, να μας πει ο ίδιος πού απευθύνεται και πού ξεπληρώνει γραμμάτια. Όσον αφορά την λάσπη που προσπαθεί να ρίξει στο πρόσωπό μου, μας ξέρουν πολύ καλά όλοι. Εγώ 25 χρόνια ήμουν γιατρός χειρουργός στο νοσοκομείο. Αν νομίζετε ότι με αυτά τα πράγματα με μειώνετε είστε γελασμένος, απεναντίας μου δίνετε πόντους.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ (Υπουργός υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης): Κύριοι συνάδελφοι, άκουσα τον συνάδελφο κ. Χαραλάμπους να αφηγείται τι μου είχε οργανώσει στην Κέρκυρα. Φυσικά δεν πήγα. Μετά διαμαρτύρονταν γιατί δεν πήγα. Είχα επισκεφθεί ένα κέντρο υγείας, αντί να πάω και να έχω τα γεγονότα αυτά. Έχω, επίσης, να πω ότι εγώ δεν αναφέρθηκα ούτε με μια λέξη στο Κ.Κ.Ε. το οποίο ποτέ μου δεν κατηγόρησα ότι είναι πίσω από τον οποιοδήποτε. Άλλωστε, μου έχει δοθεί η ευκαιρία από το βήμα αυτό, να αναφερθώ στη σοβαρότητα αυτού του κόμματος, το οποίο είναι γνωστό και δεν χρειάζεται τη δική μου παρέμβαση για να χρωματιστεί η εκδοχή του στα μάτια της ελληνικής κοινωνίας. Εγώ αναφέρθηκα στην Κέρκυρα, αναφέρθηκα στον συνάδελφο, μιλάω μετά λόγου γνώσεως και όπως είδατε ξέρει τα πάντα από εκείνο που μου οργάνωνε πριν από λίγους μήνες.
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ (Ειδικός Αγορητής ΚΚΕ): Συμφωνώ απόλυτα ότι αν ήμουν στην Κέρκυρα θα ήμουν εκεί, αλλά εγώ δεν ήμουν στην Κέρκυρα. Εκείνοι που οργάνωσαν την εκδήλωση διαμαρτυρίας, ήταν η ΠΑΣΚΕ του νοσοκομείου. Και συμμετείχαν βέβαια και οι δικοί μας εργαζόμενοι που είναι στο ΠΑΜΕ. Ήταν μια ειρηνική διαμαρτυρία, για ένα καινούργιο νοσοκομείο, το οποίο, όμως, δεν αρκεί σαν κτίριο από μόνο του να λειτουργήσει σωστά. Πρέπει να έχει 1000 εργαζόμενους και έχει 400, μια αδελφή στη νυχτερινή βάρδια έχει υπό την εποπτεία της 1000 τ.μ. και 50 αρρώστους ,ο μαγνητικός δεν λειτουργεί. και μαστογράφος δεν υπάρχει. Μην μου πείτε, λοιπόν, ότι εγώ, απόντας από την Κέρκυρα, οργάνωσα τους εργαζόμενους του νοσοκομείου, για να διαμαρτυρηθούν ενάντια σε αυτή την πολιτική.