Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Τι καταγγέλλει ο Σ. Βλάχος για τις διαδικασίες ανάδειξης νέου ΔΣ στο Σύλλογο "ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ"

Στις 24-01-2010 ημέρα Κυριακή προκηρύχθηκαν εκλογές για ανάδειξη νέου Δ.Σ του Πολιτιστικού-Περιβαλλοντικού Συλλόγου «ΤΟ ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ»
1. Η Συνέλευση ορίσθηκε στις 11,00 π.μ .
Οι εγγραφές ξεκίνησαν από τις 11,00 π.μ. μέχρι στις 15,00 μ.μ., ενώ η Γ. Συνέλευση
ξεκίνησε στις 13,00 μ.μ και τελείωσε στις 14,30 μμ. Έγιναν 100 μαζικές νέες εγγραφές μελών .
Ως ταμίας του απερχόμενου Δ.Σ. εγγραφές όσων παρευρίσκονταν εκεί για να συμμετάσχουν στην Γ. Συνέλευση. Διαπίστωσα ότι πολλά νέα μέλη , είχαν μαζί τους από 10 έως 20 αιτήσεις εγγραφής νέων μελών οι οποίοι δεν ήταν παρόντες , δεν ήξερα αν ήταν υπαρκτά πρόσωπα . Όταν αρχικά αρνήθηκα να γράφω μέλη μη παρόντα, ένας κλοιός από 15 περίπου άτομα με φραστικούς προπηλακισμούς και βρισιές με εξανάγκασαν να γράφω μέλη χωρίς να είναι παρόντα , που ούτε τους γνώριζα ,
 εισέπραττα οφειλόμενες συνδρομές παλαιών μελών και νέες
ούτε τους ήξερα.
Στις εκλογές στις 24/01/10 επεκράτησε η βία .Η Κοντομάρη Μαρία πήγε να αρπάξει τα μπλοκάκια να γράψει η ίδια τα νέα άγνωστα μέλη, λέγοντας « έχω την πλειοψηφία και αποφασίζω »
Μα δεν την ενημέρωσε κανείς από την ομάδα της ότι παύει η θητεία του απερχόμενου Δ.Σ ;.
Άλλος από τους παρευρισκόμενους , ( δεν είχε εγγραφεί ακόμη μέλος ) φώναζε «σκάσε και γράφε».Ηταν ο (............). Άλλος φώναζε « θα τους γράψεις όλους διαφορετικά δεν θα φύγεις από δω ».
Περίπου 2 ώρες κράτησε η Γ. Συνέλευση , που σημαίνει ότι δεν ήθελαν να ακούσουν π.χ για ανυπαρξία απερχόμενου Δ.Σ , κάτι που φυσικά δεν τους ενδιέφερε . Γιατί αυτό για το οποίο καίγονταν ήταν να ψηφίσουν γρήγορα και να αλώσουν το «ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ».
Θεωρώ απαράδεχτη τη στάση που κράτησε το προεδρείο αναφορικά με το πρόσωπό μου.
Ενώ ήμουν ένα από τα απερχόμενα 5 μέλη του Δ.Σ και Ταμίας , δεν μου επετράπη , εκτός του οικονομικού απολογισμού , να εκφράσω τις θέσεις και τις απόψεις μου , με την δικαιολογία ότι δεν πρόλαβα να το δηλώσω εγκαίρως, επειδή ήμουν απασχολημένος με την εγγραφή νέων μελών και φυσικά με την είσπραξη χρημάτων από τις συνδρομές . Ενώ δόθηκε για δεύτερη φορά ο λόγος
στην Κοντομάρη Μαρία . Άλλος διέκοπτε ομιλούντα χωρίς να του γίνεται παρατήρηση και άλλος φώναζε χωρίς να έχει τον λόγο.
Όποιος Λευκιμιώτης τόλμησε να μιλήσει για το απερχόμενο Δ.Σ , να ασκήσει κριτική , ή να αμφισβητήσει τις διαδικασίες ως μη Δημοκρατικές , αντιμετωπίζονταν από γνωστούς με χλευασμό και ειρωνεία .
Χάθηκε η κατάσταση με τα ταμειακώς εντάξει μέλη από το προεδρείο , την οποία την είχα φτιάξει ως όφειλα για τη διευκόλυνση της εφορευτικής επιτροπής .(Επικαλούμαι την μαρτυρία μέλους του προεδρείου Κάντα Φώτιου ) . Κάποιοι είχαν το θράσος και την αναίδεια να ισχυριστούν ότι την πήρα εγώ , μολονότι , όταν μου το είπε η εφορευτική επιτροπή , προθυμοποιήθηκα να τους βοηθήσω , παραδίδοντάς της τα 4 μπλοκάκια των εγγραφών. Επί πλέον μου ζητήθηκε να κάνουν έρευνα στην τσάντα μου για να εξακριβώσουν αν ήταν μέσα . Αποδέχτηκα και αυτόν τον εξευτελισμό για να τους αποδείξω του λόγου το αληθές.
Μετά από όλα αυτά μη θέλοντας να αναγνωρίσω όλες αυτές τις αντιδημοκρατικές διαδικασίες, δεν έθεσα υποψηφιότητα και ούτε καν ψήφισα .
Μετά την αποχώρησή μου πληροφορήθηκα από υποψήφια για το Δ.Σ ,ότι στην αίθουσα όπου διεξαγόταν οι εκλογές παρέμεναν οι υποψήφιοι , με την ανοχή βέβαια της εφορευτική επιτροπής.Μάλιστα ο (............) παρότρυνε τα μέλη που ερχόντουσαν να ψηφίσουν να σταυρώσουν 7 υποχρεωτικά υποψήφιους (της αρεσκείας του) λέγοντας τα ονόματά τους φωναχτά , θρασύτατα , οι οποίοι βέβαια και εκλέχτηκαν .
Το γεγονός αυτό καταγγέλθηκε βέβαια στην εφορευτική επιτροπή .
Όπως ακριβώς οι κρουπιέρηδες συμπεριφέρονται στους άγγλους τουρίστες κατευθύνοντάς τους στα μαγαζιά της αρεσκείας τους , αυτήν την νοοτροπία μετέφεραν ορισμένοι στο Σύλλογο «ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ», ακριβώς όπως ο βοσκός βάζει τα πρόβατα στο μαντρί.
Φαντασθείτε ότι όλα αυτά έγιναν σε ένα Πολιτιστικό – Περιβαλλοντικό Σύλλογο που υπερασπί-ζεται τον Πολιτισμό , την παιδεία και την Δημοκρατία .
Την επομένη ημέρα ήρθαν τα τρία μέλη της εφορευτικής επιτροπής στο γραφείο μου να μου παραδώσουν τα 4 μπλοκάκια που τους παρέδωσα . Τότε διαπίστωσα, ότι μετά την υπογραφή μου στην τελευταία απόδειξη Νο 336 , είχαν κοπεί άλλες πέντε αποδείξεις. Αυτό σημαίνει , ότι κατά την διάρκεια των εκλογών κάποιοι έγραφαν καινούργια μέλη .Η εφορευτική επιτροπή δεν το αμφισβήτησε και μάλιστα το μέλος Σπύρος Κάντας μου πλήρωσε το αντίστοιχο ποσόν των πέντε αποδείξεων.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΑ ΕΞΗΣ.
1. Το βίαιο , τραμπούκικο, φασιστικό τρόπο που επέδειξαν αυτοί που ήθελαν να αλώσουν το «ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ»
2. Φιμώθηκα , γιατί μου αφαίρεσαν το δικαίωμα να υπερασπιστώ τις θέσεις , τις απόψεις μου και την αξιοπρέπειά μου .
3. Μου έκαναν έρευνα στην τσάντα μου .
4. Πήραν τον Σύλλογο με σύντομες και συνοπτικές διαδικασίες
5. Προσέβαλαν με την στάση τους όλους τους Λευκιμμιώτες που έχουν κάνει αγώνα για Ελευθερία και Δημοκρατία .
6. Ποιος θα πιστέψει ότι αυτοί είναι αγωνιστές του «καλού» της Λευκίμμης ;
Ποίοι μπορούν να ενεργούν και να μιλούν εξ’ ονόματος των Λευκιμμιωτών;
7. Δεν μπορεί κανείς να υποκρίνεται ότι είναι αγωνιστής , όταν φιμώνει , τραμπουκίζει ,εξευτελίζει , απειλεί , συνδημότες του .
8. Όσοι ελέγχουν την Συντονιστική Επιτροπή , βγήκαν μονοκούκι και στο νέο Δ.Σ του
«ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ». Ποίον λοιπόν κοροϊδεύουν για ενότητα ;. Διέλυσαν την Συντονιστική
επιτροπή, τώρα ήρθε η σειρά του ¨ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ». Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και ενάμισι
χρόνο δεν καταγγέλθηκαν κυβερνητικοί χειρισμοί .
8. Τον ρατσισμό της απερχόμενης και νυν προέδρου , Κοντομάρη Μαρίας που στην
τοποθέτησή της στην Γ. Συνέλευση πρότεινε στο εκλογικό σώμα να μην ψηφίσουν υποψηφίους που δεν μένουν στην Λευκίμμη και διαμένουν στην Κέρκυρα .
Σ’ αυτό συνηγόρησε και ο Πανδής Ιωάννης .


ΣΠΥΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
Λευκίμμη 29-01-2010
Ιδρυτικό μέλος του «ΑΛΕΥΧΙΜΟΝ»
Γραμματέας Δ.Σ περιόδου 2005-2007
Ταμίας Δ.Σ περιόδου 2008-2010.