Η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Τουριστικής Ανάπτυξης, Άντζελα Γκερέκου, σχετικά με την σημερινή εκδήλωση του Υπουργείου Τουρισμού για την παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας της Ελλάδας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Χρειάστηκαν τέσσερις μήνες για να δούμε με μεγάλη λύπη μας ένα κακέκτυπο καμπάνιας που σχέση καμία δεν έχει με αυτό που έχει ανάγκη σήμερα ο ελληνικός τουρισμός.
Πέρα από την απουσία σχεδίου μάρκετινγκ, την έλλειψη στοχοθέτησης ανά προϊόν και ανά αγορά, η νέα καμπάνια ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων υπουργών της Νέας Δημοκρατίας, οι οποίοι αλλάζοντας ακόμη μια φορά το λογότυπο προσπαθούν να συνδέσουν την καμπάνια με τον εαυτό τους.
Η δε σύλληψη του νέου ατυχούς «σλόγκαν» τοποθετεί την Ελλάδα ως φθηνό προορισμό. Το δε λογότυπο, αυτό που επιτυγχάνει είναι να προκαλεί σύγχυση και να παραπέμπει σε κάτι άλλο παρά μοντέρνο.
Επιπλέον, αποτελεί παγκόσμια διαφημιστική «πρωτοπορία», να εμφανίζεται μια χώρα με δύο διαφορετικά λογότυπα και δύο διαφορετικά «σλόγκαν».
Οι προσθήκες περί θρησκευτικού, γαστρονομικού και τουρισμού καταδύσεων, εκτός από ανεπαρκείς, αναδεικνύουν την προχειρότητα της καμπάνιας, από τη στιγμή που δεν υπάρχει αντίστοιχα μορφοποιημένο προϊόν στο χαρτοφυλάκιο του ελληνικού τουρισμού.
Τέλος, στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και του ΕΟΤ δεν υπάρχει καμία σχετική καταχώρηση που να αναφέρεται στην νέα τουριστική καμπάνια της χώρας, έστω και αν είναι ο πρώτος τόπος που μπορεί να επισκεφθεί κανείς, επιβεβαιώνοντας έτσι, για άλλη μια φορά, την προχειρότητα στο σχεδιασμό της νέας καμπάνιας.