Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Ο Θ. Τενέζος ευχαριστεί- Μία ξεκάθαρη τοποθέτηση

Τον Θ. Τενέζο δεν τον ξέρω. Βλέπω αυτό που κάνει. Δεν συμφωνώ. Επειδή όμως το θεωρεί αγώνα ζωής, συμπαραστέκομαι. Ωστόσο θέλω να του πω ότι πρέπει να σταματήσει την απεργία πείνας.
Το ελληνικό κράτος δεν πρόκειται να συκγινηθεί, ακόμα κι αν του συμβεί κάτι.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Θ. ΤΕΝΕΖΟΥ
Θέλω να σας ευχαριστήσω πραγματικά μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, κοιτάζοντάς σας καθαρά, ίσια, μέσα στα μάτια.Σας ευχαριστώ για την βοήθεια, την συμμετοχή και την συμπαράσταση, με κάθε μορφή και μέσο, που μου δίνετε και πιστεύω ότι συνεχίζετε μέχρι την συλλογική δικαίωση.
Γνωρίζω ότι έχετε κατανοήσει και σεβαστεί την σοβαρότητα μιάς καθαρά προσωπικής μου απόφασης και τους λόγους που με οδήγησαν, ως άτομο, στην έσχατη μορφή διαμαρτυρίας, την απεργία πείνας.Βαθιά μέσα μου αισθάνομαι την ανάγκη και την επιθυμία να μοιραστώ μαζί σας την αλήθεια ώστε να γνωρίζετε ξεκάθαρα ένα πολύ σοβαρό θέμα για εμένα, καθώς και για τους ανθρώπους που βρίσκονται γύρω μου.
Με την απόφασή μου αυτή για την απεργία πείνας, έσυρα στο πεζοδρόμιο τον φίλο και πραγματικό αδερφό μου, Γιώργο Κοσμόπουλο, την γυναίκα του και την οικογένειά τους.
Για πολλά χρόνια είναι η πραγματική οικογένειά μου και μου έχουν σταθεί σε πολύ δύσκολες καταστάσεις. Και τώρα, στο ακέραιο, ως οικογένεια και προσωπικά ο ίδιος ως συνεργάτης και ιατρός, έμπρακτα συμπαραστέκονται και συμμετέχει στον αγώνα με πολλή αγωνία, κόπο και εργασία.
Όπως και τους φίλους - αδερφούς που έχουν έρθει απ' όλην την Ελλάδα και νυχθημερόν με την παρουσία τους βρίσκονται δίπλα μου και έμπρακτα συμμετέχουν σε κοινό ομόψυχο αγώνα. Ο Θεόδωρος Δ. ο Βασίλης, ο Άλκης, ο Ντανιέλ, ο Χρήστος,ο Χριστόφορος, ο Γιώργος, η Ελευθερία η Μαργαρίτα, ο Μάριος, ο Θεόδωρος, ο Νεκτάριος, ο Αντώνης, ο Λουκάς, και άλλοι.

Με πραγματικό ρίσκο όλοι της προσωπικής τους υπόστασης και ζωής. Όπως και όλους εσάς που δίνετε την συμπαράσταση, την αγάπη και την ταύτισή σας σ' αυτόν τον κοινό αγώνα, ο κάθε ένας στο επίπεδο και με τα μέσα που διαθέτει (καταναλωτικές οργανώσεις, συνομοσπονδίες, ομάδες πολιτών, κοινωνικές ομάδες, δικηγόροι, απλοί πολίτες, ευαισθητοποιημένοι αγαπητοί bloggers).

Όλοι μας ένα σώμα σε κοινό αγώνα για κράτος ισονομίας και δικαίου .Επειδή υπήρξαν, μέχρι τώρα, και υπάρχει η πιθανότητα να υπάρξουν, κατήγοροι και συκοφάντες από το σαλόνι του σπιτιού τους εκ του μακρόθεν:Ξεκάθαρα επισημαίνω ότι κανένας δεν νομιμοποιείται να καταστήσει υπεύθυνο οιονδήποτε για την δική μου ατομική απόφαση να κάνω απεργία πείνας, δεν τον αφορά ως απόφαση , δεν αγωνίζετε για αυτή και δεν μπορεί να δώσει λύση.

Επαναλαμβάνω ότι η απόφαση για την απεργία πείνας, αλλά και η συνέχισή της είναι απόφαση προσωπικά δική μου.
Η κάθε είδους ευθύνη για την πορεία της υγείας μου και το τέλος της απεργίας πείνας είναι απόλυτα δική μου.
Η απεργία πείνας, που μας αντιπροσωπεύει όλους, για εβδομήντα έξι ημέρες, στο σημείο - σύμβολο, έξω από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, Πατησίων 70 και Κότσικα, στο νομοθετημένο θεματοφύλακα προστασίας των πολιτών από τα οικονομικά συμφέροντα, σαν μέσο, αποτελεί την πιό ευθεία, έντιμη, αντρίκια και κατά μέτωπο σύγκρουση με την οικονομική εξουσία, την πολιτική διαφθορά και την νόθευση του δημοκρατικού πολιτεύματος.