Ο κ. Δεσύλλας, παρουσίασε πρόσφατα οικονομικά στοιχεία που δείχνουν σαφή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών του Οργανισμού και κερδοφορία, σε σχέση με την περίοδο 2003 – 2004 όπου το χρέος ανερχόταν σε 2 εκατομμύρια ΕΥΡΩ περίπου. Επίσης παρουσιάστηκε με λεπτομέρεια το Master Plan του λιμένος το οποίο ευρίσκεται στο τελικό στάδιο των εγκρίσεων από τα συναρμόδια Υπουργεία, ζητήματα ασφαλείας των λιμενικών εγκαταστάσεων, καθώς και η πορεία των εν εξελίξει δύο έργων που αυτή την στιγμή είναι στάσιμα.
Μετά την συνάντηση ο κ. Γκίκας έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:
«Είχα μία μακρά ενημέρωση από τον κ. Δεσύλλα για τις δράσεις και τον σχεδιασμό του ΟΛΚΕ. Θα σταθώ σε τρία θέματα τα οποία κατά την άποψη μου είναι σημαντικά. Πρώτον, η λίαν αξιοσημείωτη αύξηση των αφίξεων κρουαζιεροπλοίων και επιβατών τα τελευταία έτη. Μάλιστα, το τρέχον έτος ξεπεράσαμε τα 400 πλοία και τους 410.000 επιβάτες, όταν το 2003 είχαμε 308 πλοία και 260.000 επιβάτες. Αν αναλογισθεί κανείς την πτωτική πορεία των αφίξεων στο Αεροδρόμιο μας, εύκολα συμπεραίνει ότι η αύξηση στο λιμάνι δίνει μία ανάσα στο βεβαρυμένο τουριστικό τοπίο της Κέρκυρας.
Η ανοδική αυτή πορεία, είναι επιτακτικό να συνεχισθεί. Γι’ αυτό πρέπει να επιταχυνθούν τα έργα στο λιμάνι που καρκινοβατούν. Πράγματι – και εδώ είναι το δεύτερο σημείο – η εξέλιξη των έργων, τόσο στην Σπηλιά όσο και στον υπό κατασκευήν νέο προβλήτα, έχει πρακτικά σταματήσει για λόγους οικονομικούς και λόγω της περιορισμένης διάθεσης αδρανών υλικών και της δικαστικής εμπλοκής του θέματος. Θεωρώ, ότι είναι απαραίτητο, οι αρμόδιοι θεσμικοί φορείς και κυρίως η Περιφέρεια, να παρέμβουν ουσιαστικά, ώστε να συνεχιστούν τα έργα και να μην απωλεσθούν κονδύλια.
Ο στόχος θα πρέπει να είναι η ολοκλήρωση τουλάχιστον 150 μέτρων νέου προβλήτα μέχρι την έναρξη της νέας τουριστικής σεζόν.Τέλος, εξέφρασα στον κ. Διευθύνοντα την πάγια θέση μου, ότι στην ευρύτερη περιοχή του λιμένος, θα πρέπει να κατασκευασθεί ένα σύγχρονο καρνάγιο, μία σύγχρονη δηλαδή ναυπηγοεπισκευαστική μονάδα, με κατάλληλο συγχρολίφτ ανάλογης δυναμικότητος με τα τουριστικά σκάφη, σκάφη αναψυχής, δελφίνια κλπ που δραστηριοποιούνται στο νησί. Μια τέτοια προοπτική, θα ισχυροποιήσει την Κέρκυρα στο διεθνές ανταγωνιστικό πεδίο του ναυτικού τουρισμού και όχι μόνον, με προφανή οφέλη.»