Πολιτική στήριξη στο αεροδρόμιο, τις υπηρεσίες που λειτουργούν εκεί και στους εργαζόμενους προσέφερε χθες με δηλώσεις του ο Βουλευτής του ΚΚΕ κ. Χαραλάμπους, ο οποίος επισκέφθηκε το διεθνή αερολιμένα. Ο κ. Χαραλάμπους κατήγγειλε ότι το αεροδρόμιο δυσφημείται για συγκεκριμένους λόγους» αν και δουλεύει με «πολύ καλούς ρυθμούς».
Παρά ταύτα ο κ. Χαραλάμπους σημείωσε ότι δε λείπουν τα προβλήματα. Ως τέτοια ανέφερε: Για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, είπε, ότι: «Υπάρχουν μέρες που οι απογειώσεις και οι προσγειώσεις ξεπερνούν τις 250. Υπάρχει όμως τεράστια έλλειψη προσωπικού. Εγώ θεωρώ ότι το αεροδρόμιο δουλεύει με προσωπικό κάτω από τα όρια ασφάλειας. Πχ οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πρέπει να είναι 28 και αυτή τη στιγμή με τον αριθμό πτήσεων είναι 16. Ο προϊστάμενος τους κάνει κυκλικό ωράριο. Στις πτήσεις έχουν και τα υδροπλάνα. Εκτός από την εναέρια κυκλοφορία οι άνθρωποι αναγκάζονται να γίνονται τροχονόμοι και να ελέγχουν την κυκλοφορία στην Εθνική Κέρκυρας Λευκίμμης αφού ανάβουν και σβήνουν τους σηματοδότες της Τροχαίας. Και πολλές φορές αναφέρουν στο βιβλίο συμβάντων όπως αναφέρουν οι ίδιοι πολλά περιστατικά, γλιτώνουν δυστυχήματα επειδή «ο Θεός έβαλε το χέρι του».
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΔΑΦΟΥΣ
Χαρακτηριστικό των υπηρεσιών εδάφους είναι η συστηματική παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Ειδικότερα ο Βουλευτής του ΚΚΕ ανέφερε: «Στις υπηρεσίες εδάφους το μεγαλύτερο μέρος έχει εκχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες. Σε δύο εταιρείες που λειτουργούν, καταπατούνται τα εργασιακά τους δικαιώματα, με ελάχιστο μισθό κάτω και από τον ελάχιστο μισθό, χωρίς κανένα επίδομα (ανθυγιεινό, επίδομα πίστας, οικογενειακά κλπ). Αν δε πουν κάτι, κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους και γι’ αυτό κρατούν κλειστό το στόμα τους. Ο κ. Χαραλάμπους δεσμεύτηκε να φέρει το θέμα στη Βουλή.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Α.
Για την Ολυμπιακή είπε ότι «οι υπάλληλοι φεύγουν ένας- ένας. Παίρνουν σύνταξη μπροστά στο φόβο του ζοφερού μέλλοντος και αντικαθίστανται από λιγότερους εργαζόμενους, συμβασιούχους, με ελαστικές σχέσεις εργασίας. Η κυβέρνηση βρίσκει σημαντικές αντιστάσεις από τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής» σημείωσε και επιπρόσθετα ο κ. Χαραλάμπους κάλεσε τον κερκυραϊκό λαό να παίξει ένα ρόλο, «να μην επιτρέψει στην κυβέρνηση να ιδιωτικοποιήσει την Ο.Α. για να μείνει η επιχείρηση ένας δημόσιος, ασφαλής και φτηνός αερομεταφορέας».
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
Στο προσκήνιο ήρθε ξανά το θέμα του αριθμού των εργαζόμενων στον Πυροσβεστικό Σταθμό του Αεροδρομίου. Υπνεθυμίζουμε ότι μερικούς μήνες πριν το θέμα το είχε θέσει ξανά αξιωματικός του σώματος, αλλά.. πήρε μετάθεση, δύο περίπου μήνες μετά. Ηταν η εποχή των κρίσεων…Από την πλευρά του ο κ. Χαραλάμπους δήλωσε ότι: «Ο Πυροσβεστικός Σταθμός ενώ πρέπει να δουλεύει με 35 πυροσβέστες, υπάρχουν 28 πυροσβέστες, εκ των οποίων οι 7 είναι με αποσπάσεις από άλλους νομούς, και δεν είναι εκπαιδευμένοι για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο. Θεωρούμε ότι ο αερολιμένας της Κέρκυρας, κινδυνεύει να πέσει από άποψη ασφάλειας, αν δεν συμπληρωθούν οι θέσεις στον Π. Σ».
Παρά ταύτα ο κ. Χαραλάμπους σημείωσε ότι δε λείπουν τα προβλήματα. Ως τέτοια ανέφερε: Για τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, είπε, ότι: «Υπάρχουν μέρες που οι απογειώσεις και οι προσγειώσεις ξεπερνούν τις 250. Υπάρχει όμως τεράστια έλλειψη προσωπικού. Εγώ θεωρώ ότι το αεροδρόμιο δουλεύει με προσωπικό κάτω από τα όρια ασφάλειας. Πχ οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας πρέπει να είναι 28 και αυτή τη στιγμή με τον αριθμό πτήσεων είναι 16. Ο προϊστάμενος τους κάνει κυκλικό ωράριο. Στις πτήσεις έχουν και τα υδροπλάνα. Εκτός από την εναέρια κυκλοφορία οι άνθρωποι αναγκάζονται να γίνονται τροχονόμοι και να ελέγχουν την κυκλοφορία στην Εθνική Κέρκυρας Λευκίμμης αφού ανάβουν και σβήνουν τους σηματοδότες της Τροχαίας. Και πολλές φορές αναφέρουν στο βιβλίο συμβάντων όπως αναφέρουν οι ίδιοι πολλά περιστατικά, γλιτώνουν δυστυχήματα επειδή «ο Θεός έβαλε το χέρι του».
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΔΑΦΟΥΣ
Χαρακτηριστικό των υπηρεσιών εδάφους είναι η συστηματική παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Ειδικότερα ο Βουλευτής του ΚΚΕ ανέφερε: «Στις υπηρεσίες εδάφους το μεγαλύτερο μέρος έχει εκχωρηθεί σε ιδιωτικές εταιρείες. Σε δύο εταιρείες που λειτουργούν, καταπατούνται τα εργασιακά τους δικαιώματα, με ελάχιστο μισθό κάτω και από τον ελάχιστο μισθό, χωρίς κανένα επίδομα (ανθυγιεινό, επίδομα πίστας, οικογενειακά κλπ). Αν δε πουν κάτι, κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους και γι’ αυτό κρατούν κλειστό το στόμα τους. Ο κ. Χαραλάμπους δεσμεύτηκε να φέρει το θέμα στη Βουλή.
ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Α.
Για την Ολυμπιακή είπε ότι «οι υπάλληλοι φεύγουν ένας- ένας. Παίρνουν σύνταξη μπροστά στο φόβο του ζοφερού μέλλοντος και αντικαθίστανται από λιγότερους εργαζόμενους, συμβασιούχους, με ελαστικές σχέσεις εργασίας. Η κυβέρνηση βρίσκει σημαντικές αντιστάσεις από τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής» σημείωσε και επιπρόσθετα ο κ. Χαραλάμπους κάλεσε τον κερκυραϊκό λαό να παίξει ένα ρόλο, «να μην επιτρέψει στην κυβέρνηση να ιδιωτικοποιήσει την Ο.Α. για να μείνει η επιχείρηση ένας δημόσιος, ασφαλής και φτηνός αερομεταφορέας».
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
Στο προσκήνιο ήρθε ξανά το θέμα του αριθμού των εργαζόμενων στον Πυροσβεστικό Σταθμό του Αεροδρομίου. Υπνεθυμίζουμε ότι μερικούς μήνες πριν το θέμα το είχε θέσει ξανά αξιωματικός του σώματος, αλλά.. πήρε μετάθεση, δύο περίπου μήνες μετά. Ηταν η εποχή των κρίσεων…Από την πλευρά του ο κ. Χαραλάμπους δήλωσε ότι: «Ο Πυροσβεστικός Σταθμός ενώ πρέπει να δουλεύει με 35 πυροσβέστες, υπάρχουν 28 πυροσβέστες, εκ των οποίων οι 7 είναι με αποσπάσεις από άλλους νομούς, και δεν είναι εκπαιδευμένοι για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο αεροδρόμιο. Θεωρούμε ότι ο αερολιμένας της Κέρκυρας, κινδυνεύει να πέσει από άποψη ασφάλειας, αν δεν συμπληρωθούν οι θέσεις στον Π. Σ».