Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

ΑΜΕΙΛΙΚΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΕΤΕΙ ΤΟ Η ΝΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ

Ποιός μπορεί να απαντήσει στα ερωτήματα που θέτει η ΝΕ Κέρκυρας του ΚΚΕ;
Περιμένουμε έναν (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ) να βγει και να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις.
Εγώ πάλι λέω: Ας απαντήσει κάποιος έστω σε αυτά. Είναι άλλωστε τα λιγότερα που μπορούν να ρωτήσουν. Αν άνοιγε όλη η βεντάλια της συζήτησης, τότε.......

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Η πώληση του κλειστού τύπου πλοίου «Αγ. Θεοδώρα» που διαπραγματεύεται το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας λαϊκής βάσης «Κερκυραϊκές γραμμές» αποτελεί πρόκληση για την πλειοψηφία του Κερκυραϊκού λαού ο οποίος καλέστηκε να στηρίξει και αυτός με την δική του συμμετοχή αυτή τη προσπάθεια αφού ως κύριο σκοπό είχε την προάσπιση των «συμφερόντων της Κέρκυρας» και όχι τα κέρδη. Διαπιστώνεται όμως ότι η πλειοψηφούσα ομάδα της διοίκησης της εταιρείας που την αποτελούν γνωστοί τουριστικοί πράκτορες (Κάντας Βλασερός) οι οποίοι είναι παράλληλα και ιδιοκτήτες δεκάδων τουριστικών λεωφορείων το μόνο που θέλουν είναι αυξήσουν ακόμα περισσότερο τα κέρδη τους και τίποτα άλλο. Αλήθεια πόσα από τα τεράστια κέρδη της 15ετίας μοιράστηκαν στους μετόχους;;; Κατά τα άλλα έχουν το θράσος να εμφανίζονται ότι … εκπροσωπούν και … εργάζονται για τα «συμφέροντα της Κέρκυρας».
Επίσης οι πρόσφατες αυξήσεις φωτιά 14% στα ναύλα των πλοίων που έχουν ως αποτέλεσμα μέσα σε 4 μήνες οι πλοιοκτήτες της γραμμής να επιβάλλουν συνολικές αυξήσεις ύψους 24% και το εισιτήριο των αυτοκινήτων να εκτιναχθεί από 30€ σε 35€ ενώ των επιβατών από 6,5€ σε 8€ κάνουν τη γραμμή απρόσιτη για την εργατική λαϊκή οικογένεια.
Το επιχείρημα της αύξησης του πετρελαίου που επικαλούνται τόσο για τις αυξήσεις όσο και για το πούλημα του πλοίου αποτελεί δικαιολογία αφού είναι γνωστό ότι το πετρέλαιο οι πλοιοκτήτες το παίρνουν σχεδόν στην μισή τιμή της αγοράς.
Όσο επομένως παραμένει κυρίαρχη πολιτική η απελευθέρωση (άρση του «CABOTAGE») των ακτοπλοϊκών γραμμών και κίνητρο λειτουργίας της ακτοπλοΐας είναι η αύξηση των κερδών των πλοιοκτητών και όχι η εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών της Κέρκυρας, συνεχώς θα υποβαθμίζεται η ακτοπλοϊκή γραμμή, θα αυξάνονται τα ναύλα των πλοίων, θα εντατικοποιείται η δουλειά των ναυτεργατών, θα υπάρχει κατάφωρη παραβίαση ακόμα και των στοιχειωδών, εντελώς ανεπαρκών, μέτρων που προβλέπονται στο θεσμικό πλαίσιο της ακτοπλοΐας.
Η Ν.Ε. Κέρκυρας του ΚΚΕ καλεί τους ναυτεργάτες, τους εργαζόμενους, τα φτωχά λαϊκά στρώματα και την νεολαία να έρθουν σε ρήξη, σύγκρουση με την πολιτική του ανταγωνισμού, της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών γραμμών που υπηρετεί τους εφοπλιστές και τα κέρδη τους. Να εγκαταλείψουν τα κόμματα του «ευρωμονόδρομου» και να αποδυναμώσουν τον εργοδοτικό-κυβερνητικό συνδικαλισμό. Να παλέψουν για ριζικές αλλαγές ώστε η ακτοπλοΐα να εξυπηρετεί τα λαϊκά συμφέροντα και όχι την εφοπλιστική κερδοφορία Να απαιτήσουν σύγχρονη, γρήγορη, ασφαλή και με φτηνό εισιτήριο ακτοπλοϊκή συγκοινωνία με την δημιουργία Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών κάτω από αυστηρό εργατικό, λαϊκό έλεγχο. Άμεσα να διεκδικήσουν:
· Όρους και συνθήκες εργασίας, διαβίωσης, αμοιβής με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των ναυτεργατών.
· Ουσιαστικούς ελέγχους των πλοίων με τη συμμετοχή του σωματείο των ναυτεργατών
· Μείωση ορίου ηλικίας των πλοίων και μέτρα για τα σωστικά μέσα των πλοίων με βάση τις πραγματικές ανάγκες.
· Πλήρεις οργανικές συνθέσεις πληρωμάτων που να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων
· Μείωση ημερήσιου χρόνου εργασίας για τα πληρώματα, σταμάτημα της εντατικοποίησης της εργασίας
· Έργα υποδομών στο λιμάνι για ασφάλεια των πλοίων και την εξυπηρέτηση του κοινού με δημόσιες δαπάνες και όχι με τις συμπράξεις ιδιωτικού και δημόσιου τομέα (ΣΔΙΤ)
· Το λιμάνι να γίνει δημόσιο".