Του Μάκη Φόρτε
Είχα ετοιμάσει ένα κείμενο ως απάντηση στην επιστολή του εκπροσώπου της κοινοπραξίας πλοίων Ζακύνθου – Κεφαλληνίας IONIAN F erries, μειωτική της νοημοσύνης των Κεφαλονιτών και προσβλητική στη ναυτική ιστορία της Κεφαλονιάς, με αφορμή τη ματαίωση κάποιων δρομολογίων στις 3/1.
Λίγο πριν την στείλω στα τοπικά ΜΜΕ χθες βράδυ διάβασα για τη ματαίωση ενός ακόμη...
δρομολογίου σ
Τα όσα καταγγέλλονται και ειδικότερα ο επίλογος παραπέμπουν σε «άλλου είδους» μεθόδους και σε εποχές που βασίλευε στις θάλασσες η πειρατεία.
«Το πλήρωμα του Ζάκυνθος Ι, αδυνατεί να συνεχίσει να αντεπεξέρχεται στα καθήκοντά του υπό αυτές τις προϋποθέσεις, που συνοψίζονται στον πόλεμο που υφίστανται οι ίδιοι και το καράβι, προκειμένου να διατηρηθεί το μονοπώλιο και στα δυο νησιά» !!!!!!!!!!!!!!
Τα επιχειρηματικά παιγνίδια των Ζακυνθινών πλοίων έχουν…. «ξεφύγει» με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Ναυτιλίας και των αρμοδίων αρχών και έχουν εξελιχτεί σε πόλεμο, δίχως εισαγωγικά παρακαλώ κατά ομολογία των ιδίων !
Το γεγονός ότι τα δρομολόγια Κεφαλονιάς και Ζακύνθου τα πήρε η κοινοπραξία με την ΑΝΕΖ («Ζάκυνθος Ι») μέσα στις 25/10, μετά από παρέμβαση του Υπουργού Ναυτιλίας οπότε και επιβλήθηκε με Υπουργική παρέμβαση μονοπωλιακή εκμετάλλευση στις δύο γραμμές, δεν έχει πλέον την πρωτεύουσα αξία.
Το ίδιο ισχύει με το γεγονός ότι το «Ζάκυνθος Ι» πήρε πρωτόκολλο αρχές Δεκεμβρίου οπότε και βγήκε από την κοινοπραξία δίχως καμία συνέπεια, δίχως κανείς να το ενοχλήσει και άρχισε να εκτελεί δρομολόγια στην Κεφαλονιά στις 17/12 και στη Ζάκυνθο στις 24/12 με την έγκριση των «αρμοδίων αρχών» (σύμφωνα με τις καταγγελίες της κοινοπραξίας).
Όπως το ίδιο ισχύει με το γεγονός ότι η ΑΝΕΖ διέκοψε αυθαίρετα (και δίχως καμία επίπτωση) τα δρομολόγια μόνο στην Κεφαλονιά, ενώ τις ίδιες ημέρες πήγαινε στη Ζάκυνθο (!!!) και τα ξεκίνησε πάλι ανακοινώνοντας μάλιστα παράλληλα δρομολόγια με την κοινοπραξία με την έγκριση της αρμόδιας λιμενικής αρχής της Κυλλήνης !
Και σίγουρα έπεται σε σημασία του ομολογημένου πολέμου των δύο εταιρειών, το γεγονός ότι τα δρομολόγια της Κεφαλονιάς εγκρίνονται από τη λιμενική αρχή και μάλιστα ….. της Κυλλήνης (!), ενώ το κράτος της Αθήνας πεισματικά αρνείται αυτή η αρμοδιότητα να ασκείται από την τοπική αυτοδιοίκηση,
Τη μεγίστη αξία έχει πλέον ότι την ίδια ώρα που η μνημονιακή συγκυβέρνηση με τις εντολές τρόικας και ΔΝΤ ανοίγει (υποτίθεται….) τα κλειστά επαγγέλματα, ο Υπουργός Ναυτιλίας αναθέτει σε μια μονοπωλιακή κοινοπραξία πλοίων τις γραμμές της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου δίχως αρχές και κανόνες με συνθήκες απόλυτης ασυδοσίας.
Αποκλειστικά υπεύθυνος για τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει μεταξύ των δύο εταιριών σε Κεφαλονιά και Ζάκυνθο και με θύματα τους πολίτες και τις τοπικές οικονομίες είναι η Κυβέρνηση, το Υπουργείο Ναυτιλίας και οι υφιστάμενες αρχές που εκτελούν τις εντολές τους.
Πρώτη φορά στην ιστορία των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών της Κεφαλονιάς (φαντάζομαι και της Ζακύνθου) συμβαίνουν όλα αυτά τα φοβερά και τρομερά πράγματα και μάλιστα δίχως καμία συνέπεια από την συντεταγμένη πολιτεία.