Η διοίκηση Σπύρου συνεχίζει με τις πράξεις της και τις παραλείψεις της να οδηγεί την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων (Π.ΙΝ) σε επικίνδυνα μονοπάτια αναποτελεσματικότητας και αναξιοπιστίας. Σημαντικό είναι που δεν δείχνει καμία διάθεση να κάνει την....
αυτοκριτική της, να ακούσει θετικές προτάσεις, να γίνει χρήσιμη στην κοινωνία των νησιών μας.
Εμφανίζεται σαν να έχει απολέσει την αίσθηση της πραγματικότητας και των μεγάλων αναγκών των πολιτών, κι όπως θα έλεγε ο απλός λαός μας σαν «να έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια!»
Τελευταίο παράδειγμα: ενώ στα νησιά του Αιγαίου ρέει από πέρυσι τον Ιούνιο το χρήμα των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων για τα εκεί παραγόμενα αγροτικά προϊόντα, όπως αποκάλυψε η παράταξη μας με σχετική επερώτηση στο τελευταίο Π.Σ , η διοίκηση Σπύρου διοργανώνει διασκέψεις για το «καλάθι αγροτικών προϊόντων της Π.Ι.Ν» . …Ζήσε Μάη μου δηλαδή!
Όσο για την ημερίδα της Ιθάκης με θέμα τις «συγκοινωνίες στην Π.Ι.Ν» η ΑΝ.Α.Σ.Α επιβεβαιώνεται πανηγυρικά όταν αποφάσισε να μην πάρει τελικά μέρος και να την καταγγείλει σαν ημερίδα «συγκάλυψης και δημοσίων σχέσεων».
Μιλούν μόνα τους τα Συμπεράσματα της Ημερίδας έτσι όπως παρουσιάστηκαν στο δελτίο τύπου της Π.Ι.Ν:
Όλα τα συμπεράσματα, ( μετονομασία του υπουργείου Αιγαίου, μεταφορικό ισοδύναμο, μείωση ΦΠΑ, υδροπλάνα, καθημερινή σύνδεση με πλοία και αεροπλάνα) όλα έχουν συζητηθεί στο Π.Σ και για όλα υπάρχουν αποφάσεις με ισχυρότατες πλειοψηφίες!
Έργα και αποτελεσματική διεκδίκηση λοιπόν κ. Σπύρου και όχι λόγια παχιά και ημερίδες!
Υπάρχει όμως και ένα συμπέρασμα της ημερίδας που μας προκαλεί ερωτηματικά.
«να διερευνηθεί η δυνατότητα για τα πράσινα πλοία» αναφέρεται στα συμπεράσματα και μάλιστα με την προσθήκη της κας Σαρδελή ¨ότι το θεωρεί μια καλή λύση και προοπτική για την περίοδο που διανύουμε¨.
Τι σημαίνει «πράσινα πλοία» ;σημαίνει πολύ απλά ότι η εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου αντί να βοηθήσει το λαϊκό εισόδημα μειώνοντας το κόστος μεταφοράς πολιτών και εμπορευμάτων , θα φουσκώσει τις τσέπες των εφοπλιστών για κατασκευάσουν πλοία δήθεν φιλικά προς το περιβάλλον!
Πρόκειται για σκάνδαλο που προετοιμάζεται σιγά-σιγά από τους εφοπλιστές και το πολιτικό προσωπικό που τους υπηρετεί!
Ο κ. Σπύρου και η διοίκηση του οφείλουν να ξεκαθαρίσουν την θέση τους:
Μεταφορικό ισοδύναμο για τους πολίτες των Ιονίων η για τους εφοπλιστές;
Αργοστόλι, 27/07/2012 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α
αυτοκριτική της, να ακούσει θετικές προτάσεις, να γίνει χρήσιμη στην κοινωνία των νησιών μας.
Εμφανίζεται σαν να έχει απολέσει την αίσθηση της πραγματικότητας και των μεγάλων αναγκών των πολιτών, κι όπως θα έλεγε ο απλός λαός μας σαν «να έχει χάσει τα αυγά και τα καλάθια!»
Τελευταίο παράδειγμα: ενώ στα νησιά του Αιγαίου ρέει από πέρυσι τον Ιούνιο το χρήμα των ευρωπαϊκών επιδοτήσεων για τα εκεί παραγόμενα αγροτικά προϊόντα, όπως αποκάλυψε η παράταξη μας με σχετική επερώτηση στο τελευταίο Π.Σ , η διοίκηση Σπύρου διοργανώνει διασκέψεις για το «καλάθι αγροτικών προϊόντων της Π.Ι.Ν» . …Ζήσε Μάη μου δηλαδή!
Όσο για την ημερίδα της Ιθάκης με θέμα τις «συγκοινωνίες στην Π.Ι.Ν» η ΑΝ.Α.Σ.Α επιβεβαιώνεται πανηγυρικά όταν αποφάσισε να μην πάρει τελικά μέρος και να την καταγγείλει σαν ημερίδα «συγκάλυψης και δημοσίων σχέσεων».
Μιλούν μόνα τους τα Συμπεράσματα της Ημερίδας έτσι όπως παρουσιάστηκαν στο δελτίο τύπου της Π.Ι.Ν:
Όλα τα συμπεράσματα, ( μετονομασία του υπουργείου Αιγαίου, μεταφορικό ισοδύναμο, μείωση ΦΠΑ, υδροπλάνα, καθημερινή σύνδεση με πλοία και αεροπλάνα) όλα έχουν συζητηθεί στο Π.Σ και για όλα υπάρχουν αποφάσεις με ισχυρότατες πλειοψηφίες!
Έργα και αποτελεσματική διεκδίκηση λοιπόν κ. Σπύρου και όχι λόγια παχιά και ημερίδες!
Υπάρχει όμως και ένα συμπέρασμα της ημερίδας που μας προκαλεί ερωτηματικά.
«να διερευνηθεί η δυνατότητα για τα πράσινα πλοία» αναφέρεται στα συμπεράσματα και μάλιστα με την προσθήκη της κας Σαρδελή ¨ότι το θεωρεί μια καλή λύση και προοπτική για την περίοδο που διανύουμε¨.
Τι σημαίνει «πράσινα πλοία» ;σημαίνει πολύ απλά ότι η εφαρμογή του μεταφορικού ισοδύναμου αντί να βοηθήσει το λαϊκό εισόδημα μειώνοντας το κόστος μεταφοράς πολιτών και εμπορευμάτων , θα φουσκώσει τις τσέπες των εφοπλιστών για κατασκευάσουν πλοία δήθεν φιλικά προς το περιβάλλον!
Πρόκειται για σκάνδαλο που προετοιμάζεται σιγά-σιγά από τους εφοπλιστές και το πολιτικό προσωπικό που τους υπηρετεί!
Ο κ. Σπύρου και η διοίκηση του οφείλουν να ξεκαθαρίσουν την θέση τους:
Μεταφορικό ισοδύναμο για τους πολίτες των Ιονίων η για τους εφοπλιστές;
Αργοστόλι, 27/07/2012 Θεόδωρος Γαλιατσάτος
Περιφερειακός σύμβουλος
Επικεφαλής ΑΝ.Α.Σ.Α