Με την δρομολογημένη πώληση ή ενοικίαση των λιμανιών της χώρας μαζί και του λιμανιού της Κέρκυρας και του Γαΐου Παξών, ήδη φαίνονται οι αρνητικές εξελίξεις. Πρώτοι όπως πάντα χτυπιούνται οι εργάτες του λιμανιού.
Εξαιτίας των ραγδαίων αρνητικών εξελίξεων την Τρίτη 21/06/2011 αντιπροσωπεία...
του ΚΚΕ από τον Θεόδωρο Γουλή και Βασίλη Αρμενιάκο συναντήθηκε με το σωματείο καβοδετών Κέρκυρας. Οι καβοδέτες όπως και οι εκφορτωτές βρίσκονται σε αναστάτωση, γιατί με νόμο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ κατά απαίτηση των εφοπλιστών καταργήθηκε το αχθοφορικό δικαίωμα πράγμα που μειώνει κατακόρυφα το εισόδημά τους.
Επίσης από τις αρχές Ιουλίου απελευθερώνεται το επάγγελμα των καβοδετών που πρακτικά σημαίνει ότι η κάθε εφοπλιστική εταιρεία θα μπορεί να προσλαμβάνει δικούς της καβοδέτες χωρίς δικαιώματα. Με αυτές τις αντεργατικές ρυθμίσεις πετιούνται στην ανεργία πάνω από 20 οικογένειες που μέλη τους δουλεύουν στο λιμάνι. Το λιμάνι τόσα χρόνια λειτουργεί από την δουλειά των καβοδετών και των εκφορτωτών. Υπάρχουν και προσφέρουν σοβαρές υπηρεσίες πάνω από 70 χρόνια. Η αντιπροσωπεία του ΚΚΕ τόνισε ότι συμπαρατάσσεται μαζί τους.
Απαιτεί να μην καταργηθεί το αχθοφορικό δικαίωμα, αλλά αντίθετα να μειωθεί ο ΦΠΑ και το εφοπλιστικό κέρδος στο εισιτήριο. Να μην απελευθερωθεί το επάγγελμα των καβοδετών. Υπογράμμισε ότι πρέπει να ξεσηκωθεί ο λαός ενάντια στο ξεπούλημα των λιμανιών και των αεροδρομίων, να παλέψει για ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο κρατικό φορέα διαχείρισης των λιμανιών. Τόνισε ότι θα πάρει πρωτοβουλίες ενημέρωσης του λαού και θα το θέσει για συζήτηση στο περιφερειακό και δημοτικό συμβούλιο.
Εξαιτίας των ραγδαίων αρνητικών εξελίξεων την Τρίτη 21/06/2011 αντιπροσωπεία...
του ΚΚΕ από τον Θεόδωρο Γουλή και Βασίλη Αρμενιάκο συναντήθηκε με το σωματείο καβοδετών Κέρκυρας. Οι καβοδέτες όπως και οι εκφορτωτές βρίσκονται σε αναστάτωση, γιατί με νόμο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ κατά απαίτηση των εφοπλιστών καταργήθηκε το αχθοφορικό δικαίωμα πράγμα που μειώνει κατακόρυφα το εισόδημά τους.
Επίσης από τις αρχές Ιουλίου απελευθερώνεται το επάγγελμα των καβοδετών που πρακτικά σημαίνει ότι η κάθε εφοπλιστική εταιρεία θα μπορεί να προσλαμβάνει δικούς της καβοδέτες χωρίς δικαιώματα. Με αυτές τις αντεργατικές ρυθμίσεις πετιούνται στην ανεργία πάνω από 20 οικογένειες που μέλη τους δουλεύουν στο λιμάνι. Το λιμάνι τόσα χρόνια λειτουργεί από την δουλειά των καβοδετών και των εκφορτωτών. Υπάρχουν και προσφέρουν σοβαρές υπηρεσίες πάνω από 70 χρόνια. Η αντιπροσωπεία του ΚΚΕ τόνισε ότι συμπαρατάσσεται μαζί τους.
Απαιτεί να μην καταργηθεί το αχθοφορικό δικαίωμα, αλλά αντίθετα να μειωθεί ο ΦΠΑ και το εφοπλιστικό κέρδος στο εισιτήριο. Να μην απελευθερωθεί το επάγγελμα των καβοδετών. Υπογράμμισε ότι πρέπει να ξεσηκωθεί ο λαός ενάντια στο ξεπούλημα των λιμανιών και των αεροδρομίων, να παλέψει για ενιαίο αποκλειστικά δημόσιο κρατικό φορέα διαχείρισης των λιμανιών. Τόνισε ότι θα πάρει πρωτοβουλίες ενημέρωσης του λαού και θα το θέσει για συζήτηση στο περιφερειακό και δημοτικό συμβούλιο.