Σε σύσκεψη στα γραφεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας συμμετείχε η Βουλευτής Κέρκυρας του ΠΑΣΟΚ κ Άντζελα Γκερέκου, με κεντρικό θέμα την παράκαμψη του αεροδρόμιου. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Διοικητής της ΥΠΑ κ. Βλάμης, ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων κ. Σπύρου και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΥΠΑ.
Από τη συνάντηση αναδείχθηκαν χρόνια προβλήματα που άπτονται της λειτουργίας...
του αερολιμένα με κυριότερο την επιτακτική ανάγκη για την άμεση παράκαμψη του, στο τμήμα της Λεωφόρου Λευκίμμης που εφάπτεται στο βόρειο άκρο του διαδρόμου προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία του αεροδρομίου. Επίσης κρίθηκε απαραίτητο να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό η μόνιμη παράκαμψη με δεδομένο ότι ο αερολιμένας σε ένα χρόνο θα πιστοποιηθεί με βάση τις προδιαγραφές που θέτει ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας. Σχετικά με το θέμα αυτό ο ανωτέρω Οργανισμός επισημαίνει επίσης πως θα πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί Ζώνη Ασφάλειας Πέρατος διαδρόμου μήκους τουλάχιστον 150μ το όποιο και δεν υφίσταται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Για τον λόγο αυτό η ΥΠΑ θα πρέπει να προχωρήσει στις απαραίτητες απαλλοτριώσεις.
Τέλος, αναφορά έγινε από την πλευρά της ΥΠΑ και στις πολεοδομικές παρεμβάσεις στη γειτνίαση του αερολιμένα και που επηρεάζουν την ασφαλή λειτουργία του. Ειδικότερα, από την πλευρά της ΥΠΑ επισημάνθηκαν τα εξής:
Πολεοδομική ενότητα Παγκρατέικα, και Αγίου Σπυρίδωνα. Δεν ελήφθησαν υπόψη οι προτάσεις της ΥΠΑ όσον αφορά την έγκριση πολεοδομικής μελέτης της περιοχής.
Πολεοδομική ενότητα Κοτσέλα. Η επέκταση της πολεοδομικής ενότητας βρίσκεται στα όρια του αεροδρομίου. Βάσει της μελέτης προβλέπεται η ανέγερση κτιρίων ύψους δέκα μέτρων όπου προβλέπεται η εγκατάσταση κεντρικών λειτουργιών της πόλης της Κέρκυρας. Η ΥΠΑ δηλώνει πως δεν έχει γίνει πρόβλεψη για την ασφαλή λειτουργία του αερολιμένα.
Από τη συνάντηση αναδείχθηκαν χρόνια προβλήματα που άπτονται της λειτουργίας...
του αερολιμένα με κυριότερο την επιτακτική ανάγκη για την άμεση παράκαμψη του, στο τμήμα της Λεωφόρου Λευκίμμης που εφάπτεται στο βόρειο άκρο του διαδρόμου προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία του αεροδρομίου. Επίσης κρίθηκε απαραίτητο να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό η μόνιμη παράκαμψη με δεδομένο ότι ο αερολιμένας σε ένα χρόνο θα πιστοποιηθεί με βάση τις προδιαγραφές που θέτει ο Διεθνής Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας. Σχετικά με το θέμα αυτό ο ανωτέρω Οργανισμός επισημαίνει επίσης πως θα πρέπει άμεσα να δημιουργηθεί Ζώνη Ασφάλειας Πέρατος διαδρόμου μήκους τουλάχιστον 150μ το όποιο και δεν υφίσταται στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Για τον λόγο αυτό η ΥΠΑ θα πρέπει να προχωρήσει στις απαραίτητες απαλλοτριώσεις.
Τέλος, αναφορά έγινε από την πλευρά της ΥΠΑ και στις πολεοδομικές παρεμβάσεις στη γειτνίαση του αερολιμένα και που επηρεάζουν την ασφαλή λειτουργία του. Ειδικότερα, από την πλευρά της ΥΠΑ επισημάνθηκαν τα εξής:
Πολεοδομική ενότητα Παγκρατέικα, και Αγίου Σπυρίδωνα. Δεν ελήφθησαν υπόψη οι προτάσεις της ΥΠΑ όσον αφορά την έγκριση πολεοδομικής μελέτης της περιοχής.
Πολεοδομική ενότητα Κοτσέλα. Η επέκταση της πολεοδομικής ενότητας βρίσκεται στα όρια του αεροδρομίου. Βάσει της μελέτης προβλέπεται η ανέγερση κτιρίων ύψους δέκα μέτρων όπου προβλέπεται η εγκατάσταση κεντρικών λειτουργιών της πόλης της Κέρκυρας. Η ΥΠΑ δηλώνει πως δεν έχει γίνει πρόβλεψη για την ασφαλή λειτουργία του αερολιμένα.