Τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, ύστερα από διαλογική συζήτηση
ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Εγκρίνει την απευθείας ανάθεση, σε ορκωτούς λογιστές, της διαδικασίας ελέγχου,
αποτίμησης και προσδιορισμού καθαρής θέσης, για τη συγχώνευση των επιχειρήσεων,των Νομικών Προσώπων και των συνενούμενων Δήμων και Κοινοτήτων, για τους λόγους που αναφέρονται στο εισηγητικό μέρος της παρούσας.
2. Αναθέτει στις κάτωθι εταιρείες με τους αναγραφόμενους Ορκωτούς Ελεγκτές Λογιστές , τις εξής εργασίες , σύμφωνα με τις προσφορές τους:....
Α) Στην εταιρεία ΣΟΛ Α.Ε, με Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή τον κ. Γκιπάλη Γεώργιο
(Α.Μ ΣΟΕΛ 20341) και αναπληρωτή τον κ. Γκιπάλη Επαμεινώντα (Α.Μ ΣΟΕΛ
24051), τις διαδικασίες ελέγχου, αποτίμησης και προσδιορισμού καθαρής θέσης των
πρώην Ο.Τ.Α Κερκυραίων, Παλαιοκαστριτών, Αγίου Γεωργίου και Παρελίων, στην
συνολική τιμή των 25.000 €, πλέον Φ.Π.Α.
Β) Στην εταιρεία ΣΟΛ Α.Ε, με Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή τον κ. Πέρρο Ιωάννη (Α.Μ
ΣΟΕΛ 11951) και αναπληρώτρια την κα Φλώρου Ιωάννα (ΑΜ ΣΟΕΛ 15061), τις
διαδικασίες ελέγχου, αποτίμησης και προσδιορισμού καθαρής θέσης των πρώην
Ο.Τ.Α Αχιλλείων, Μελιτειέων, Κορισσίων, Λευκιμμαίων, των Νομικών Προσώπων
και Επιχειρήσεων (πλην ΔΕΥΑ) όλων των πρωην Ο.Τ.Α που συνενώνονται στο
Δήμο Κέρκυρας, στην τιμή:
α) Των 1.000 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 από 0 έως 50.000 €,
β) Των 1250 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 από 50.000 € έως
100.000 €
γ) Των 2.200 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 από 100.000 € έως
1.000.000, 00 €
δ) Των 3.000 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 πάνω από 1.000.000,00 €
ε) Των 5.000 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α , για κάθε έναν από τους πρώην
Δήμους Αχιλλείων, Μελιτειέων, Κορισσίων και Λευκιμμαίων.
Γ) Στην εταιρεία GRANT THORNTON Α.Ε, με Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή τον κ.
Παπαγιαννόπουλο Κυπριανό ( Α.Μ ΣΟΕΛ 14261) και αναπληρωτή τον κ. Ντζανάτο
Δημήτριο (Α.Μ ΣΟΕΛ 11521), τις διαδικασίες ελέγχου, αποτίμησης και
προσδιορισμού καθαρής θέσης των πρώην Ο.Τ.Α Φαιάκων, Κασσωπαίων,
Θιναλίων, Εσπερίων, των πρώην Κοινοτήτων Οθωνών – Ερείκουσας – Μαθρακίου,
ως και των Δ.Ε.Υ.Α όλων των συνενούμενων Δήμων, στην τιμή:
α) Των 5.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε Καποδιστριακό Δήμο εκ των
ανωτέρω, που θα ενσωματωθεί στο Δήμο Κέρκυρας
β) Των 4.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε μία Κοινότητα, που θα
ενσωματωθεί στο Δήμο Κέρκυρας.
γ) Των 1.000,00 € , πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
0,00 έως 50.000,00 €.
δ) Των 1.250,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
50.000,00 έως 100.000,00 €.
ε) Των 2.200,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
100.000,00 έως 1.000.000,00 €.
στ) Των 3.000,00 € πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
1.000.000,00 και άνω.
3) Η ανάθεση γίνεται με τους εξής όρους και προϋποθέσεις:
Το σύνολο των ως άνω διαδικασιών και η έκδοση των αποτελεσμάτων να έχει
ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα κάθε φορέα που
ελέγχεται να προωθούνται άμεσα στην υπηρεσία, ώστε να προχωρούν παράλληλα και οι
άλλες αναγκαίες ενέργειες προσαρμογής (Οικονομικές μελέτες, αποφάσεις οργάνων
κ.λ.π)
4) H δαπάνη που θα προκύψει θα βαρύνει τον Κ.Α 00.6117.002 του υπό κατάρτιση
Δημοτικού προϋ/σμού.
Η απόφαση έλαβε αύξ. Αριθμό 2-1/2011
Αφού εξαντλήθηκαν τα θέματα, λύεται η συνεδρίαση.
ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
1. Εγκρίνει την απευθείας ανάθεση, σε ορκωτούς λογιστές, της διαδικασίας ελέγχου,
αποτίμησης και προσδιορισμού καθαρής θέσης, για τη συγχώνευση των επιχειρήσεων,των Νομικών Προσώπων και των συνενούμενων Δήμων και Κοινοτήτων, για τους λόγους που αναφέρονται στο εισηγητικό μέρος της παρούσας.
2. Αναθέτει στις κάτωθι εταιρείες με τους αναγραφόμενους Ορκωτούς Ελεγκτές Λογιστές , τις εξής εργασίες , σύμφωνα με τις προσφορές τους:....
Α) Στην εταιρεία ΣΟΛ Α.Ε, με Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή τον κ. Γκιπάλη Γεώργιο
(Α.Μ ΣΟΕΛ 20341) και αναπληρωτή τον κ. Γκιπάλη Επαμεινώντα (Α.Μ ΣΟΕΛ
24051), τις διαδικασίες ελέγχου, αποτίμησης και προσδιορισμού καθαρής θέσης των
πρώην Ο.Τ.Α Κερκυραίων, Παλαιοκαστριτών, Αγίου Γεωργίου και Παρελίων, στην
συνολική τιμή των 25.000 €, πλέον Φ.Π.Α.
Β) Στην εταιρεία ΣΟΛ Α.Ε, με Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή τον κ. Πέρρο Ιωάννη (Α.Μ
ΣΟΕΛ 11951) και αναπληρώτρια την κα Φλώρου Ιωάννα (ΑΜ ΣΟΕΛ 15061), τις
διαδικασίες ελέγχου, αποτίμησης και προσδιορισμού καθαρής θέσης των πρώην
Ο.Τ.Α Αχιλλείων, Μελιτειέων, Κορισσίων, Λευκιμμαίων, των Νομικών Προσώπων
και Επιχειρήσεων (πλην ΔΕΥΑ) όλων των πρωην Ο.Τ.Α που συνενώνονται στο
Δήμο Κέρκυρας, στην τιμή:
α) Των 1.000 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 από 0 έως 50.000 €,
β) Των 1250 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 από 50.000 € έως
100.000 €
γ) Των 2.200 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 από 100.000 € έως
1.000.000, 00 €
δ) Των 3.000 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α, για κάθε Δημοτικό Νομικό
Πρόσωπο ή Δημοτική Επιχείρηση με απολογισμό 2010 πάνω από 1.000.000,00 €
ε) Των 5.000 €, πλέον του αναλογούντος Φ.Π.Α , για κάθε έναν από τους πρώην
Δήμους Αχιλλείων, Μελιτειέων, Κορισσίων και Λευκιμμαίων.
Γ) Στην εταιρεία GRANT THORNTON Α.Ε, με Ορκωτό Ελεγκτή Λογιστή τον κ.
Παπαγιαννόπουλο Κυπριανό ( Α.Μ ΣΟΕΛ 14261) και αναπληρωτή τον κ. Ντζανάτο
Δημήτριο (Α.Μ ΣΟΕΛ 11521), τις διαδικασίες ελέγχου, αποτίμησης και
προσδιορισμού καθαρής θέσης των πρώην Ο.Τ.Α Φαιάκων, Κασσωπαίων,
Θιναλίων, Εσπερίων, των πρώην Κοινοτήτων Οθωνών – Ερείκουσας – Μαθρακίου,
ως και των Δ.Ε.Υ.Α όλων των συνενούμενων Δήμων, στην τιμή:
α) Των 5.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε Καποδιστριακό Δήμο εκ των
ανωτέρω, που θα ενσωματωθεί στο Δήμο Κέρκυρας
β) Των 4.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε μία Κοινότητα, που θα
ενσωματωθεί στο Δήμο Κέρκυρας.
γ) Των 1.000,00 € , πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
0,00 έως 50.000,00 €.
δ) Των 1.250,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
50.000,00 έως 100.000,00 €.
ε) Των 2.200,00 €, πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
100.000,00 έως 1.000.000,00 €.
στ) Των 3.000,00 € πλέον Φ.Π.Α 23%, για κάθε ΔΕΥΑ με απολογισμό 2010 από
1.000.000,00 και άνω.
3) Η ανάθεση γίνεται με τους εξής όρους και προϋποθέσεις:
Το σύνολο των ως άνω διαδικασιών και η έκδοση των αποτελεσμάτων να έχει
ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου. Τα αποτελέσματα κάθε φορέα που
ελέγχεται να προωθούνται άμεσα στην υπηρεσία, ώστε να προχωρούν παράλληλα και οι
άλλες αναγκαίες ενέργειες προσαρμογής (Οικονομικές μελέτες, αποφάσεις οργάνων
κ.λ.π)
4) H δαπάνη που θα προκύψει θα βαρύνει τον Κ.Α 00.6117.002 του υπό κατάρτιση
Δημοτικού προϋ/σμού.
Η απόφαση έλαβε αύξ. Αριθμό 2-1/2011
Αφού εξαντλήθηκαν τα θέματα, λύεται η συνεδρίαση.