Ταλαιπωρία και οπισθοδρόμηση χωρίς προηγούμενο και ιδιαίτερα χωρίς αιτία, όσον αφορά στην μεταφορά των μαθητών.
Είναι βέβαιο ότι στο τέλος θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση ώστε να εξοφληθούν οι λεωφορειούχοι για τα δεδουλευμένα τους και για να συνεχιστούν τα δρομολόγια μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.
Προς τι λοιπόν τέτοια ταλαιπωρία;
Μετά μας φταίνε αυτοί που διαμαρτύρονται, που διαδηλώνουν και....
δηλώνουν;
Η αρρυθμία αυτή έπρεπε να λυθεί αυτόματα από την αρχή της.
Εάν πράγματι υπάρχει οικονομική σπατάλη στο συγκεκριμένο θέμα, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργού και των υπηρεσιών που εποπτεύει να εξορθολογήσει νομοθετικά το ζήτημα και να μην αφήνει “παράθυρα και παραθυράκια” ώστε επιτήδειοι να εκμεταλλεύονται –με το αζημίωτο φυσικά- τις “πονηρές ρυθμίσεις”.
Την απόλυτη ευθύνη επωμίζεται ο αρμόδιος Υπουργός για:
1. Νομοθετική ρύθμιση για την άρση του φετινού αδιεξόδου.
2. Ψήφιση νέου Νόμου, μετά διάλογο και προγραμματισμό, που εφεξής θα διέπει το πρόγραμμα της μεταφοράς των μαθητών με ρεαλισμό και απόλυτη σαφήνεια.
Θεωρούνται αφελείς και εν μέρει επικίνδυνοι οι δημόσιοι διαξιφισμοί που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην κατεύθυνση εξεύρεσης λύσης του προβλήματος.
Απλά, αναδεικνύουν σοβαρές ανεπάρκειες, προσφέρουν κακές υπηρεσίες και ..πολύ γέλιο!
Είναι βέβαιο ότι στο τέλος θα υπάρξει νομοθετική ρύθμιση ώστε να εξοφληθούν οι λεωφορειούχοι για τα δεδουλευμένα τους και για να συνεχιστούν τα δρομολόγια μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.
Προς τι λοιπόν τέτοια ταλαιπωρία;
Μετά μας φταίνε αυτοί που διαμαρτύρονται, που διαδηλώνουν και....
δηλώνουν;
Η αρρυθμία αυτή έπρεπε να λυθεί αυτόματα από την αρχή της.
Εάν πράγματι υπάρχει οικονομική σπατάλη στο συγκεκριμένο θέμα, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργού και των υπηρεσιών που εποπτεύει να εξορθολογήσει νομοθετικά το ζήτημα και να μην αφήνει “παράθυρα και παραθυράκια” ώστε επιτήδειοι να εκμεταλλεύονται –με το αζημίωτο φυσικά- τις “πονηρές ρυθμίσεις”.
Την απόλυτη ευθύνη επωμίζεται ο αρμόδιος Υπουργός για:
1. Νομοθετική ρύθμιση για την άρση του φετινού αδιεξόδου.
2. Ψήφιση νέου Νόμου, μετά διάλογο και προγραμματισμό, που εφεξής θα διέπει το πρόγραμμα της μεταφοράς των μαθητών με ρεαλισμό και απόλυτη σαφήνεια.
Θεωρούνται αφελείς και εν μέρει επικίνδυνοι οι δημόσιοι διαξιφισμοί που δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην κατεύθυνση εξεύρεσης λύσης του προβλήματος.
Απλά, αναδεικνύουν σοβαρές ανεπάρκειες, προσφέρουν κακές υπηρεσίες και ..πολύ γέλιο!