Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Χρήστος Σκούρτης: Υπ. Αντιπεριφερειάρχης Κέρκυρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων

 Ο αντινομάρχης Κέρκυρας, Χρήστος Σκούρτης, ορίστηκε ως αντιπεριφερειάρχης για την Κέρκυρα, Παξούς και Διαπόντια Νησιά, με το συνδυασμό «Νέα – Ιόνιος Πολιτεία».
«Η επιλογή του κ. Σκούρτη», δήλωσε αμέσως μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας ο κ. Σπύρου, «έγινε αβίαστα όχι μόνον εκ του γεγονότος ότι ο Χρ. Σκούρτης έχει στηρίξει ενεργά όλες τις πολιτικές μου δράσεις και πρωτοβουλίες αλλά, κυρίως, διότι αποτελεί εδώ και είκοσι χρόνια σημαντικό στέλεχος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στο Νομό, σε τομείς που....
 απαιτούσαν δράση, συνέπεια, συνεργασία και αποτελεσματικότητα».

Δηλώσεις Σκούρτη

 «Η υποψηφιότητά μου», είπε ο κ. Σκούρτης, «αποτελεί για μένα ισχυρή ανάδειξη των ιδιοτήτων του επικεφαλής του συνδυασμού. Ο κ. Σπύρου είναι πολιτικός με ήθος, εντιμότητα και συνέπεια. Η άριστη επικοινωνία με τους ανθρώπους, η δυνατότητα συνεργασιών και το διαλλακτικό του χαρακτήρα του αποτελούν εχέγγυα για τη διατήρηση της συνοχής της περιφέρειας, της ισόρροπης ανάπτυξης όλων των νησιών και της καλλιέργειας επτανησιακής συνείδησης».

Ανθρωποκεντρική πολιτική

   «Οι προσδοκίες μου σε σχέση με τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Νέα – Ιόνιος Πολιτεία», αφορούν μια συνεχή συμμετοχή στα κοινά, με γνώμονα πάντα το κοινό συμφέρον και πολιτική δράση που το εξυπηρετεί.
Το πεδίο της Αυτοδιοίκησης είναι για μένα σημαντικό εξαιτίας της αμεσότητας που απαιτείται, της συνάφειας με τον κόσμο, της ακρόασης των προβλημάτων και της προώθησης επίλυσης αυτών.
Η ενασχόλησή μου με την Πολιτική», κατέληξε, «εμπεριείχε πάντα τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της, που απορρέει και από τη συχνή επαφή μου με τους ανθρώπους και λόγω επαγγέλματος».

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
           Γεννήθηκα στην Κέρκυρα το 1954 από Κερκυραίους γονείς, την Αικατερίνη Ρούσσινου – Σκούρτη και τον στρατηγό του Ελληνικού Στρατού Πέτρο Σκούρτη. Είμαι παντρεμένος με την Σταματούλα Κοντογιαννάτου και έχω δύο παιδιά, την Κατερίνα και τον Πέτρο.
           Τελείωσα την βασική και μέση εκπαίδευση σε σχολεία διαφόρων περιοχών της Ελλάδος λόγω του επαγγέλματος του πατρός μου.
           Αποφοίτησα από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έλαβα την ειδικότητα  του Ορθοπεδικού – Τραυματιολόγου κατόπιν επιτυχών εξετάσεων από το ΚΑΤ Αθηνών.
           Έχω κάνει με υποτροφία του Υπουργείου Υγείας δύο μετεκπαιδεύσεις στις αθλητικές κακώσεις στην Ελλάδα και την Αγγλία (Λίβερπουλ). 
           Γνωρίζω πολύ καλά την Αγγλική και την Ιταλική γλώσσα και καλά τη Γαλλική.
           Από το 1987 εργάζομαι στο Γ.Ν.Κέρκυρας ως ιατρός και κατέχω το βαθμό του Δ/ντή Ορθοπεδικής κλινικής.
           Είμαι μέλος της Ορθοπεδικής Εταιρείας και ιδρυτικό μέλος της Αθλητιατρικής Εταιρείας Ελλάδος με συμμετοχή σε πολλά διεθνή συνέδρια.
           Διδάσκω σε Μεταπτυχιακό του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, το μάθημα «Κακώσεις των μουσικών και η αντιμετώπιση τους», ενώ έχω διδάξει Ορθοπεδική και Α’ Βοήθειες στη Νοσηλευτική Σχολή Κέρκυρας.
           Ασχολούμαι πολλά χρόνια με τα τοπικά και κοινωνικά θέματα με συχνές διαλέξεις για την πρόληψη του AIDS, των ναρκωτικών και των τροχαίων ατυχημάτων και των προγραμμάτων εθελοντικής αιμοδοσίας, αθλητικές κακώσεις και ντόπινγκ.
           Ανέπτυξα σημαντική συνδικαλιστική και πολιτική δράση
           Έχω διατελέσει Γραμματέας του Ιατρικού Συλλόγου Κέρκυρας, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου των Ιατρών του ΕΣΥ Κέρκυρας, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εργαζομένων, Πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής του Γενικού Νοσοκομείου Κέρκυρας.
           Για 2 τετραετίες διετέλεσα Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Κερκυραίων.
           Το 1998 υπήρξα υποψήφιος στις Νομαρχιακές Εκλογές ως επικεφαλής του συνδυασμού «Αλλαγή Εποχής».
           Το 2006 εκλέχθηκα Νομαρχιακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Δύναμη Αλλαγής» του Στέφανου Πουλημένου.
           Από το 2007 έως σήμερα υπηρετώ ως Αντινομάρχης Κέρκυρας με αρμοδιότητα στα θέματα Τουρισμού Πολιτισμού και Νέας Γενιάς.