Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Συνέντευξη - Ενημέρωση του Υποψήφιου Περιφερειάρχη Σπυρίδωνος Σπύρου

Αγαπητοί εκπρόσωποι των ΜΜΕ θέλω να σας ευχαριστήσω που ανταποκριθήκατε στην πρόσκληση μου γι’ αυτήν τη σύντομη συνέντευξη – ενημέρωση.
Μετά τη δήλωση μου να ηγηθώ ψηφοδελτίου για την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στις προσεχείς εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010, ακολούθησε η επίσημη δήλωση από τη Νέα Δημοκρατία και τον Πρόεδρο της κ.Αντώνη Σαμαρά για στήριξη αυτής της προσπάθειας. Το ίδιο έπραξε και η Νομαρχιακή Επιτροπή Κέρκυρας.
Τους ευχαριστώ ιδιαίτερα για την τιμή που μου έκαναν και την εμπιστοσύνη που επέδειξαν στο πρόσωπο μου.
Θέλω ακόμη να δηλώσω, ότι αυτή η επίσημη στήριξη, ήλθε ως επιστέγασμα μιας έντονης προσπάθειας μετά από τις περιοδείες που πραγματοποίησα σε όλα τα νησιά του Ιονίου, όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να επικοινωνήσω και να συζητήσω με πολλά κοινωνικά, πολιτικά και κομματικά στελέχη τα οποία με εμπιστεύτηκαν και αγκάλιασαν αυτήν μου την πρωτοβουλία από την πρώτη στιγμή.
Γιατί πήρα αυτήν την απόφαση, θα μπορούσε κάποιος εύλογα να ρωτήσει.
Γνωρίζουμε όλοι τη δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα μας, η οποία γίνεται....
ιδιαίτερα αισθητή σε πολίτες χαμηλού εισοδήματος όπως εργαζόμενους και μικροσυνταξιούχους. Η κρίση αυτή είναι βαθιά και πολύπλευρη, έχει τις ρίζες της στο μεταπολιτευτικό παρελθόν και φθάνει στις μέρες μας με όλο και πιο οξυμένο και επικίνδυνο τρόπο. Το να αναλύουμε τα αίτια της κρίσης αυτής και τις παραμέτρους της, είναι χρήσιμο αλλά δεν λύνει το πρόβλημα.
Θεώρησα λοιπόν, ότι σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο, δεν είχα το δικαίωμα να αποσυρθώ, ούτε να αδιαφορήσω αλλά να είμαι παρών, οπλισμένος με θάρρος, με παρρησία, με καθαρή συνείδηση, με ασυμβίβαστη σκέψη αλλά και βούληση να υπηρετήσω τον τόπο μου και τους πολίτες, χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς δουλείες, χωρίς βαρίδια και συμβιβασμούς αλλά με πίστη ότι η ηθική και η κοινωνική δικαιοσύνη οφείλει να αποτελεί θεμέλιο στην άσκηση οποιαδήποτε μορφής εξουσίας.




Ο σκοπός δεν μπορεί πλέον να αγιάζει τα μέσα. Ο σεβασμός στον άνθρωπο και η διεκδίκηση υπέρ του κοινωνικού συνόλου πρέπει να αποτελεί καθήκον για έναν πολιτικό.
Εγγύηση λοιπόν για αυτή μου την προσπάθεια είναι η επαγγελματική και πολιτική μου διαδρομή αλλά και η απουσία κάθε προσωπικής σκοπιμότητας.
Η σχέση εμπιστοσύνης που δημιουργήθηκε με τους πολίτες της Κέρκυρας και της Περιφέρειας σφυριλατήθηκε στο πέρασμα του χρόνου πάνω σε υγιή βάση και δεν πρόκειται να την προδώσω.
Θα επιδιώξω να αποκατασταθεί η χαμένη εμπιστοσύνη και αξιοπιστία των πολιτών σε εκείνους που οι ίδιοι εκλέγουν για να τους υπηρετήσουν.
Στόχος μου να βοηθήσω να λυθούν τα προβλήματα της καθημερινότητας αλλά και χρονίζοντα προβλήματα της Περιφέρειας μας.
Επιπλέον να ενισχυθεί η περιφερειακή συνείδηση των πολιτών της Περιφέρειας με διαδικασίες και κανόνες ισότιμης σχέσης, με δίκαιη στάση και συμπεριφορά.
Όραμα μας τα Ιόνια Νησιά να κινηθούν σε ρυθμούς βιώσιμης ανάπτυξης με σεβασμό στο φυσικό μας περιβάλλον, την πολιτιστική μας κληρονομιά και το ξεχωριστό ανθρώπινο δυναμικό τους.
Στην προσπάθεια μου αυτή θα αναζητήσω συνεργάτες από όλους τους πολιτικούς χώρους που θα θέλουν να εργαστούν, θα έχουν καταξιωθεί κατά τη διαδρομή τους και δεν θα έχουν προκαλέσει το δημόσιο αίσθημα.
Ζητώ από τους πολίτες να μη μείνουν αδιάφοροι σε αυτή τη διαδικασία, αλλά να συμμετέχουν, να αξιολογήσουν και να επιλέξουν με αυστηρά κριτήρια πέραν από ταμπέλες και χρώματα του καλύτερους.
Στην πορεία θα καταρτήσουμε το συνδυασμό μας και θα βάλουμε τους στόχους και τις προτεραιότητες που θα κινούνται σε ένα όραμα: βιώσιμη ανάπτυξη.
Σχετικά με την ονοματολογία των αντιπεριφερειαρχών, δεν υπάρχει δέσμευση ούτε έχει δοθεί κάποια υπόσχεση σε κανέναν. Αυτή τη στιγμή προέχει η κατάρτιση των ψηφοδελτίων.
Καθήκον μας είναι να δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις προϋποθέσεις που θα βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Αναλυτικά επ‘ αυτών θα μιλήσουμε στο εγγύς μέλλον.