Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Αποσύρει τη στήριξη στον Φόρτε ο Βασίλης Κατσαρός

Με προηγούμενη δήλωση μου είχα ταχθεί υπέρ της υποψηφιότητας Φόρτε για την εκλογή του στην ΠΙΝ, εκτιμώντας ότι επρόκειτο για ένα νέο εγχείρημα πέρα από κομματικούς μηχανισμούς και εξαρτήσεις που θα μπορούσε να διαχειριστεί επαρκώς ζητήματα που έχουν να κάνουν με την περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
Είχα πειστεί και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι, ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας υγιής πυρήνας ανθρώπων της αυτοδιοίκησης και όχι μόνο, αποστασιοποιημένος από κόμματα και προσωπικές φιλοδοξίες.
Δυστυχώς όμως η προσπάθεια αυτή....
δεν εξελίχθηκε όπως αναμένονταν, διαψεύδοντας τις προσδοκίες μου.
Μετά την εξέλιξη αυτή είμαι υποχρεωμένος να αποσύρω την στήριξη μου στην υποψηφιότητα του Γεράσιμου Φόρτε για την περιφέρεια των Ιονίων.




ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
Πρ. Πρόεδρος ΤΕΔΚ