Η ΕΤΙΝ, στα πλαίσια υλοποίησης της βούλησης της Γ.Γ.της Περιφέρειας Ιονίων νήσων για την άμεση τουριστική προβολή της περιφέρειας, θα είναι υπεύθυνη για τις παρακάτω δράσεις, καθώς και για την υποστήριξη των εκθέσεων:............
ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ 3 - 7/2/10 Τιμώμενη χώρα η Ελλάδα
ΠΡΑΓΑ 4 - 7/2/10
ΜΙΛΑΝΟ 18-21/2/10
ΜΟΝΑΧΟ 18-22/2/10
ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ 24-28/2/10
ΣΟΦΙΑ 25-27/2/10
ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ 5 –7 /3/10
ΒΕΡΟΛΙΝΟ 10-14/3/10
ΜΟΣΧΑ 17-20/3/10
ΠΑΡΙΣΙ 18-21/3/10
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ 23-25/3/10 Σε συνεργασία με άλλους φορείς
ΓΚΕΤΕΜΠΟΡΓΚ 25-28/3/10
ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ 24-28/3/10
ROAD shop στον άξονα BRINDISI-BARI-RIMINI-ANCONA-FIRENZE-PADOVA-BENEZIA)
ΛΕΥΚΩΣΙΑ 23-25/4/10
ΑΘΗΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
-ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ της ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ(Θεσσαλία) ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ(Μακεδονία και Θράκη, περίπου 8 εκδηλώσεις), με την συμμετοχή των Νομαρχιών και των τοπικών επιμελητηρίων.
-Δυναμική προβολή μέσω internet με banner σε γνωστές μηχανές αναζήτησης .
-Ανάθεση μελέτης για το τουριστικό προϊόν των Ιονίων (τι προϊόν έχουμε δηλαδή για προώθηση).
-Πρόσκληση δημοσιογράφων του περιοδικού τύπου από χώρες που επισκεπτόμαστε ή που θέλουμε να ανοίξουμε σαν νέες αγορές για την έμμεση πλην πολύ διεισδυτική διαφήμιση .
-Διαφημιστική καμπάνια ΑΜΕΣΑ, σε τηλεοράσεις των 4 Βαλκανικών χωρών που μας ενδιαφέρουν(Σερβία, Βουλγαρία, Τουρκία(Κων/λη),Ρουμανία.
-Συνδιοργάνωση εκδηλώσεων με το παράρτημα της UNESCO.
Είναι σαφές ότι στην άμεση στόχευση της τουριστικής προβολής είναι αφενός οι χώρες των Βαλκανίων που μέσω της Εγνατίας οδού θα έρχονται στα Ιόνια νησιά και αφετέρου οι μεγάλες πόλεις της Ιταλίας και ιδιαιτέρως ο ανατολικός άξονας της γείτονος χώρας, όπου και τα λιμάνια επιβίβασης των Ιταλών αλλά και Ευρωπαίων τουριστών.
Σε κάθε περίπτωση όμως στηρίζονται με εκθέσεις και άλλες ενέργειες οι κλασσικές αγορές των Ιονίων νήσων και αναθερμαίνονται οι σχέσεις με αγορές μου δείχνουν πτωτική τάση ένεκα ανταγωνισμού.
Η ΕΤΙΝ, σε απόλυτη συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού-Τουρισμού και την Υφγό κ. Άντζελα Γκερέκου, με τις Νομαρχίες, τούς Δήμους , τους φορείς του τουρισμού, τα επιμελητήρια και σε επαφή με τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, θα προσπαθήσει στο μικρό χρονικό διάστημα προβολής που απομένει για την φετινή τουριστική σαιζόν να κάνει το καλλίτερο , ώστε να είναι αποτελεσματική αυτή η προσπάθεια, προς όφελος της οικονομικής ζωής των κατοίκων των Ιονίων νήσων.
Παναγιώτης Σκληρός
Δ/νων σύμβουλος