«Είναι αναγκαίο να αποτραπεί το ενδεχόμενο όλες οι θέσεις του προεδρείου να καταληφθούν από εκπροσώπους της ΔΑΚΕ, εξέλιξη που θα είναι διπλά αρνητική για την εκπροσώπηση και τη λειτουργία της ομοσπονδίας».
Αυτό διαπιστώναμε στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ............
στις 1/9 και προτείναμε «ως λύση ανάγκης και διεξόδου, και με δεδομένο ότι επίκειται μια δύσκολη χρονιά, που απαιτεί τη μέγιστη δυνατή ενεργοποίηση του κλάδου, τη συγκρότηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ με τη συμμετοχή όλων των παρατάξεων, σε αντιπροσωπευτική δηλαδή βάση, χωρίς να θέτουμε ως όρο για τη δική μας συμμετοχή τη συμμετοχή όλων των άλλων παρατάξεων».
Οι εξελίξεις δικαίωσαν την πρότασή μας. Τόσο τα μεγάλα προβλήματα, που όχι μόνο παραμένουν αλλά και διογκώνονται (ασφαλιστικό-ταμεία, μισθοί-λιτότητα, εργασιακά-προτάσεις νέας Υπουργού Παιδείας, εκπαιδευτικά-προτάσεις ΕΣΥΠ και Προγραμματικές δηλώσεις κυβέρνησης κ.λπ.), όσο και η αδυναμία ενός μονοπαραταξιακού πλέον προεδρείου στην ΟΛΜΕ να σηκώσει το βάρος της οργάνωσης της αντίστασης του κλάδου μας και της λειτουργίας της ίδιας της ομοσπονδίας, μας ωθούν ώστε να επαναφέρουμε την πρότασής μας.
Απευθυνόμαστε προς όλες τις παρατάξεις και τα μέλη του ΔΣ της ΟΛΜΕ, προτείνοντας ως μοναδική λύση διεξόδου την άμεση ανασυγκρότηση του προεδρείου της ομοσπονδίας σε αντιπροσωπευτική – λειτουργική βάση (μία θέση στο προεδρείο σε κάθε παράταξη που εκπροσωπείται στο ΔΣ, ανάλογα με τη σειρά των ψήφων που έλαβε στο τελευταίο συνέδριο, συζητώντας και κάθε άλλη πρόταση που οδηγεί σε μη μονοπαραταξιακό προεδρείο και τη συμμετοχή όσων παρατάξεων το επιθυμούν).
Επιμένουμε ότι όλοι έχουν την υποχρέωση να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Δεν είναι μόνο δικό μας θέμα, των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων, η αποτελεσματική για τους εκπαιδευτικούς και για το δημόσιο σχολείο λειτουργία της ΟΛΜΕ.
Σε αυτή την κατεύθυνση είμαστε αποφασισμένοι να συμβάλουμε ως μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στην υλοποίηση των αποφάσεων του Συνέδριου και στην αναζωογόνηση του συνδικαλιστικού μας κινήματος.
ΖΩΓΡΑΦΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΚΟΤΣΙΦΑΚΗΣ ΘΕΜΗΣ, ΜΕΛΗ ΔΣ ΟΛΜΕ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ