Το μεγάλο κόλπο και το κλείσιμο του «Τρωκτικού»
Πέμπτη, 6 Αυγούστου 2009, 16:16
Έκλεισε με απόφαση της GOOGLE το blog «τρωκτικό» μετά απ’ αλλεπάλληλες καταγγελίες για συκοφαντικά, υβριστικά και καθοδηγούμενα σχόλια. Καμία φωνή φιμωμένη δεν εξυπηρετεί την δημοκρατία και την ενημέρωση. Αυτό είναι αυτονόητο και αδιαπραγμάτευτο.
Η συγκεκριμένη, ωστόσο, φωνή, με συμπεριφορά απαράδεκτη και αντιδεοντολογική πέρα για πέρα, υπό την καθοδήγηση και τις εντολές γνωστών επιχειρηματιών, αντιμετώπισε το αυτονόητο λουκέτο. Ο ρόλος των blogs ακολούθησε κι αυτός την κακοποίησή του στην ελληνική του εκδοχή. Αντί να εξυπηρετεί την φωνή των ελεύθερων πολιτών, άρχισε να ενισχύει το εισόδημα επαγγελματιών δημοσιογράφων, οι οποίοι υπό το σκότος της ανωνυμίας, εξυπηρετούσαν με τη σειρά τους σκοτεινά ως επί το πλείστον επιχειρηματικά συμφέροντα.
Είναι γνωστό ότι όποιος επιθυμεί την ηλεκτρονική ενημέρωση δεν κρύβεται πίσω από την ανωνυμία του blogspot, πολύ περισσότερο όταν είναι δημοσιογράφος, αλλά χρησιμοποιεί το gr για να είναι εμφανής η ταυτότητά του.
Έτσι, λοιπόν, κατά τα πρότυπα της γνωστής μαφιόζικης συμμορίας εκτελούσαν κι αυτοί τα δικά τους συμβόλαια.
Πέρα από το κλείσιμο του blog, τα συγκεκριμένα «τρωκτικά» θα βρεθούν πλέον στη δυσάρεστη θέση να αντιμετωπίσουν και τη δικαιοσύνη -αυτήν που υπάρχει- για τις αθλιότητες που κατά καιρούς έγραψαν. Όταν η εισαγγελία διαβιβάσει στην GOOGLE και την INTERPOL τις καταγγελίες που έχουν γίνει θα παραδοθούν στους θιγόμενους όλα τα ip των συγγραφέων της λάσπης.
Τότε θα καταλάβουν οι πολλοί, ποια ακροδεξιά στοιχεία και κουκουλοφόροι παραεκκλησιαστικών οργανώσεων κρύβονταν πίσω από τον αθώο τίτλο «τρωκτικό», το οποίο όντως αθώα ξεκίνησε, αλλά πολύ γρήγορα και ένοχα εντάχθηκε στην υπηρεσία των προαναφερθέντων κύκλων.
Το κόλπο που ετοίμασαν είναι ακόμα πιο καλά σκηνοθετημένο απ’ ό,τι φαίνεται.
Οι επιχειρηματίες που βρίσκονταν πίσω από το συγκεκριμένο blog, δια των αχυρανθρώπων τους, ετοιμάζονται να μπουν στα μέσα, ηλεκτρονικά και μη, με Δούρειο Ίππο τον θόρυβο για την ελευθερία στο διαδίκτυο.
Είναι κι αυτός ένας τρόπος διαφήμισης. Να γίνεσαι γνωστός ψευδόμενος, βρίζοντας και συκοφαντώντας χωρίς στοιχεία το σύμπαν. Οι ίδιοι, με λίγα λόγια, επεδίωξαν τον θόρυβο δια του λογοκριτικού δήθεν λουκέτου, προκειμένου να ενισχύσουν τη διαφήμιση των μελλοντικών σχεδίων τους.
Για όλα αυτά τα υποκείμενα, επιχειρηματίες και «δημοσιογράφους», έχουν γνώση οι φύλακες.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/