Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009

Επίθεση ΚΟΒ ΚΚΕ Λευκίμμης κατά Υπουργού Δικαιοσύνης, Νομάρχη, Δημάρχου Λευκιμμαίων, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ

Τα μεγάλα λόγια που ακούστηκαν πρόσφατα τόσο από τον βουλευτή της ΝΔ και υπουργό κ. Δένδια όσο και από αιρετούς της τοπικής Αυτοδιοίκησης όπως τον Nομάρχη και τον Δήμαρχο Λευκίμμης, κατά την διάρκεια της σύσκεψης όπου παρουσιάστηκε η πρόταση – μελέτη διερεύνηση του Ε.Μ.Π. για τη δημιουργία νέου αεροδρομίου στη Λευκίμμη, δεν έχουν καμία σχέση με τις ανάγκες και τα προβλήματα που βιώνει η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων, των μικρομεσαίων αγροτών και των αυτοαπασχολούμενων της Λευκίμμης και γενικότερα όλης της Κέρκυρας. Το μόνο στόχο που έχουν είναι να καλλιεργήσουν φρούδες ελπίδες στους κατοίκους της Λευκίμμης.
Η Κυβέρνηση της Ν.Δ. συνεχίζοντας την πολιτική αποκρατικοποιήσεων που ξεκίνησε το ΠΑΣΟΚ υλοποιώντας τις οδηγίες της Ε.Ε. προχωρά στο ξεπούλημα των αεροδρομίων – αερομεταφορών.
Αρχή έγινε με το αεροδρόμιο των Σπάτων που γερμανοποιήθηκε επί ΠΑΣΟΚ. Σειρά έχουν τα αεροδρόμια Κέρκυρας, Ηρακλείου Κρήτης, Θεσσαλονίκης, Ρόδου – Κω. Προωθείται ουσιαστικά η παράδοση κερδοφόρων αεροδρομίων της χώρας στο μεγάλο πολυεθνικό κεφάλαιο μέσω των λεγόμενων ΣΔΙΤ ( Συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ), βλ δηλώσεις Δένδια.
Το αεροδρόμιο της Κέρκυρας όχι μόνο δεν έχει εξαντλήσει τα περιθώρια λειτουργίας του, αντίθετα οι δυνατότητες που έχει και σε επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων και στην ανάπτυξη – βελτίωση των υποδομών του, που έτσι και αλλιώς απαιτείται να γίνουν, διαψεύδουν όλους αυτούς που μιλάνε για ίδρυση νέου αεροδρομίου στη Λευκίμμη. Μόνο με ένα ελάχιστο μέρος από την τεράστια δαπάνη που απαιτείται για την μετεγκατάσταση του αεροδρομίου στην Λευκίμμη θα μπορούσε να ικανοποιηθούν οι σημερινές ανάγκες με συγκεκριμένα έργα στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας ώστε να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες του και να αντιμετωπιστούν οι μελλοντικές του ανάγκες.
Τα όποια έργα υποδομής και η όποια "ανάπτυξη" υπόσχεται η κυβέρνηση της ΝΔ όπως και παλιότερα το ΠΑΣΟΚ, αφορούν διαχρονικά τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων που λυμαίνονται αυτά τα έργα σε αντίθεση με τον εργαζόμενο λαό που πάντα καλείται να πληρώσει γι' αυτά και μάλιστα διπλά ( την κατασκευή, τη χρήση και την λειτουργία τους). Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του αεροδρομίου των Σπάτων όπου με την αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση που υπέγραψε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με την "Χόχτιφ", απέκτησε ο γερμανικός όμιλος το 45% των μετοχών της εταιρίας και την εκμετάλλευση του αεροδρομίου για 30 ολόκληρα χρόνια. Και όλα αυτά έναντι της εξευτελιστικής συμμετοχής του 7,6% στα συνολικά κονδύλια της ολοκλήρωσης του αεροδρομίου. Συμμετοχή που τελικά ούτε και αυτή δεν δίνεται μέσω διαφόρων τρόπων που υπάρχουν. Επιπλέον το αεροδρόμιο των Σπάτων αποτελεί ένα σύγχρονο εργασιακό γκέτο αφού στο προσωπικό εφαρμόζεται η πολυαπασχόληση και εργάζεται χωρίς μόνιμη σχέση εργασίας , με 4μηνα, 8μηνα, συμβάσεις έργου κλπ. Επίσης λόγω των υπέρογκων φόρων-τελών είναι από τα πιο πανάκριβα αεροδρόμια του κόσμου!
Στα ίδια χνάρια αυτής της πολιτικής κινείται σήμερα και η κυβέρνηση της ΝΔ που θέλει να ιδιωτικοποιήσει με γοργούς ρυθμούς, μέσω των λεγόμενων ΣΔΙΤ, τα
αεροδρόμια που δεν πρόλαβε το ΠΑΣΟΚ. Οσο για τις θέσεις εργασίας που θα προκύψουν είναι αυταπάτες αφού η εταιρεία που θα αναλάβει μέσω ΣΔΙΤ το έργο θα αναθέσει απευθείας τις εργασίες σε υπεργολάβους που θα φέρουν απ΄ όπου θέλουν το απαιτούμενο φτηνό εργατικό δυναμικό.
Η πολιτική αυτή που εξυπηρετεί τα κέρδη του κεφαλαίου, την συγκέντρωση δραστηριοτήτων σε όλα και λιγότερα χέρια και πιστά την υπηρετούν εναλλάξ η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να οδηγήσει σε φιλολαϊκή ανάπτυξη. Αντίθετα αυτή η πολιτική έχει οδηγήσει στην συρρίκνωση κάθε παραγωγικής δραστηριότητας.
Ότι και να κάνουν δεν μπορούν να κρύψουν ότι το αγροτικό εισόδημα συρρικνώθηκε και ελαιοπαραγωγοί ξεκληρίζονται εξαιτίας της αντιαγροτικής κοινής πολιτικής (ΚΑΠ) της ΕΕ. Δεν μπορούν να κρύψουν ότι το μοντέλο της καπιταλιστικής τουριστικής ανάπτυξης, το all-inclusive έχει οδηγήσει σε αφανισμό τους μικρούς επαγγελματίες και σε άθλιες εργασιακές συνθήκες τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία. Δεν μπορούν να κρύψουν την αύξηση των απολύσεων και της ανεργίας, της υποαπασχόλησης, τη δραστική μείωση του εργατικού και λαϊκού εισοδήματος, που ανάμεσα στα άλλα δυσκολεύει ή και κάνει άπιαστο όνειρο και τις ολιγοήμερες διακοπές για πολλές εργατικές λαϊκές οικογένειες. Δεν μπορούν να κρύψουν την περιβαλλοντική υποβάθμιση της Λευκίμμης, με την παράνομη χωροθέτηση του ΧΥΤΑ Ν.Κέρκυρας, με τη μη σωστή λειτουργία του βιολογικού, με την ανυπαρξία του αποχετευτικού δικτύου, με την καταστροφή του βιότοπου στις Αλυκές που είναι ενταγμένος στο πρόγραμμα NATURA, με την καταστροφή ακόμα και του ποταμιού που είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της Λευκίμμης, με οχλούσες χρήσεις (χωματερές, γκάζια) και άλλα πολλά.

Οι εργαζόμενοι, οι μικρομεσαίοι αγρότες και οι αυτοαπασχολούμενοι, δεν πρέπει να ξεγελιούνται από τα μεγάλα λόγια και τα πυροτεχνήματα. Πρέπει να οργανωθούν και να παλέψουν από κοινού για την ανατροπή της ταξικής - αντιλαϊκής πολιτικής και των κομμάτων που την εφαρμόζουν ή τη στηρίζουν διαχρονικά. Να αγωνιστούν για κρατικά αεροδρόμια με ενιαία και δημόσια αναβαθμισμένες, με ασφαλείς και φτηνές υπηρεσίες μέσα από ένα ενιαίο δημόσιο φορέα αερομεταφορών, με εργατικό λαϊκό έλεγχο, χωρίς ιδιώτες στο χώρο αυτό. Να παλέψουν για μια άλλη εξουσία, τη λαϊκή εξουσία που θα κάνει πράξη μια άλλη οικονομική κοινωνική ανάπτυξη, προς όφελος του εργαζόμενου λαού και όχι του κεφαλαίου.

Λευκίμμη 13/8/2009
ΚΟΒ Λευκίμμης του ΚΚΕ