Ο κ. Φραντζής Κωνσταντίνος, Υπεύθυνος στο Τομέα Παιδείας-Νεολαίας και Μέλος της Π.Ε.Ι.Ν. ΠΑ.ΣΟ.Κ με ανακοίωνησή του που αναφέρεται στα προβλήματα της παιδείας, παραθέτει τις απόψεις του ΠΑΣΟΚ. Στο κείμενο που διένειμε στα ΜΜΕ αναφέρει:
"Τα τελευταία 5 χρόνια που στο τιμόνι διακυβέρνησης της χώρας βρίσκεται η Ν.Δ., η επένδυση στην Παιδεία στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αλλά και γενικότερα στην Ελλάδα ολοένα και ΑΠαξιώνεται. Ο κ. Στυλιανίδης και η νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση, ύστερα από τη συστηματική προσπάθεια απορρύθμισης του δημοσίου Πανεπιστημίου, στην οποία συστηματικά επιδίδονται, συνέχισαν στο να «ρυθμίσουν» επίσης το χώρο της μεταλυκειακής εκπαίδευσης και των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών.
Πρόσφατα, με νομοσχέδιο που εγκρίθηκε από την Βουλή για την «Οργάνωση του συστήματος επίσημης μετάφρασης, σύσταση Μεταφραστικής Υπηρεσίας στο Υπουργείο Εξωτερικών, ορκωτοί μεταφραστές και άλλες διατάξεις», απαξιώνει μια ομάδα του πληθυσμού, θίγοντας τα επαγγελματικά δικαιώματα της. Παράλληλα, με τη νεοφιλελεύθερη αυτή πολιτική, πλήττει καίρια ένα Τμήμα Πανεπιστημιακής κατάρτισης ελληνόφωνων μεταφραστών και διερμηνέων- το μοναδικό στην Ελλάδα- καθώς επίσης και τους αποφοίτους του. Πρόκειται φυσικά για το Τμήμα Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης & Διερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου που έχουμε την τιμή να βρίσκεται στην Κέρκυρα. Συνακόλουθα, δημιουργείται κλειστό επάγγελμα, κάτι που αντίκειται στην κοινοτική νομοθεσία της Ε.Ε. περί απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων. Παράλληλα, καταργούνται οι μεταφραστικές υπηρεσίες των Υπουργείων και των άλλων δημοσίων οργανισμών, με συνέπεια να μειώνονται οι θέσεις εργασίας στο δημόσιο τομέα. Τέλος, δεν διασφαλίζεται ο χειρισμός ιδιαιτέρως ευαίσθητων για την εθνική ασφάλεια κειμένων.
Το κυριότερο όμως είναι ότι έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων τελούν υπό κατάληψη περίπου στα 20 Γυμνάσια και Λύκεια (μέχρι 22-10-2008) καθώς το πρόβλημα της Σχολικής Στέγης σε όλη την περιφέρεια είναι παράφορο. Σχολικά κτήρια δεν τηρούν τις προϋποθέσεις, τόσο για να καλύψουν τις ανάγκες της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας (επειδή οι κτηριακές υποδομές δεν επαρκούν, π.χ. δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι μαθητές αναγκάζονται να παρακολουθούν μαθήματα μέσα σε κοντέϊνερς), όσο επίσης και για λόγους κατασκευής των σχολικών κτηρίων από αμίαντο και άλλα βλαβερά οικοδομικά υλικά. Επιπλέον οι ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές, σύγχρονα και εξοπλισμένα εργαστήρια Η/Υ, σύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας. αλλά κυρίως οι ελλείψεις σε μόνιμους καθηγητές- βιβλία κ.λ.π. από την αρχή του Σχολ. Έτους, είναι όλα αυτά που έρχονται να συνθέσουν το «παρατράγουδο» που η Ν.Δ. έχει το θράσος να το αποκαλεί ΠΑΙΔΕΙΑ!
Για το ΠΑ.ΣΟ.Κ. η επένδυση στον άνθρωπο και στην παιδεία αποτελούσε και αποτελεί βασικό στοιχείο ανάπτυξης. Η επένδυση στην παιδεία είναι μια επένδυση για το μέλλον αυτής της χώρας. Τόσο το Ιόνιο Πανεπιστήμιο όσο και το Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων μπορούν να αποτελέσουν μοχλούς ανάπτυξης της περιφέρειας, μπορούν να αποτελέσουν σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στην Μεσόγειο γενικότερα. Αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι η πολιτεία να στηρίξει όλους τους φορείς που παράγουν γνώση και πολιτισμό. Να τους στηρίξει ουσιαστικά με την αύξηση της χρηματοδότησης στο 5% του Α.Ε.Π. για την παιδεία και στο 2% για την έρευνα. Να ενεργοποιηθεί το Ε.Σ.Π.Α. (4ο Κ.Π.Σ.) για την χρηματοδότηση όλων των Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών καθώς με το τέλος του χρόνου δεν προβλέπεται καμία χρηματοδότηση από το ΥΠΕΠΘ. Να υλοποιηθούν όσες προτάσεις έχουν κατατεθεί από τους Ο.Τ.Α. για ανέγερση νέων Σχολικών Κτηρίων με χρηματοδότηση από το 4ο Κ.Π.Σ..
Η επέκταση του Δημόσιου και Δωρεάν χαρακτήρα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ με την ταυτόχρονη ανανέωση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος απελευθερωμένο από τα δεσμά της γραφειοκρατίας, ανοιχτό στην δημιουργία, στην ελεύθερη σκέψη, στις νέες τεχνολογίες και στις απαιτήσεις της Νέας Εποχής θα φέρει μια αληθινή Επανάσταση στα δεδομένα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων".