Η κυβέρνηση της ΝΔ προχωρά ολοταχώς στο ξεπούλημα των κερδοφόρων αεροδρομίων της χώρας σε ιδιώτες, υλοποιώντας της εντολές της Ε.Ε. και δίνοντας συνέχεια στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων που ξεκίνησε το ΠΑΣΟΚ με το αεροδρόμιο στα Σπάτα. Μπροστά στην εξυπηρέτηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου αδιαφορεί ακόμα και για τη στρατηγική σημασία που έχουν τα αεροδρόμια στην ασφάλεια της χώρας.
Το πρώτο στην νέα λίστα των ιδιωτικοποιήσεων είναι το κρατικό αεροδρόμιο Ηρακλείου Κρήτης (έχει ήδη ψηφιστεί στη Βουλή η ίδρυση ιδιωτικού αεροδρομίου στο Καστέλι), το οποίο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη τουριστική και επιβατική κίνηση, μετά το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» στα Σπάτα. Σειρά στις ιδιωτικοποιήσεις έχουν τα μεγαλύτερα και πιο ελκυστικά για τους «επενδυτές» αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ρόδου, Χανίων, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Ζακύνθου και Κω. Πρόκειται για αεροδρόμια «φιλέτα» αφού με τα έσοδά τους ουσιαστικά σήμερα χρηματοδοτείται η λειτουργία των υπόλοιπων 28 αεροδρομίων (κυρίως νησιωτικών), τα οποία παρουσιάζουν αρνητικό ισοζύγιο.
Με βάση την προωθούμενη πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, τα μη προσοδοφόρα κυρίως νησιωτικά αεροδρόμια πρόκειται να υπαχθούν στην ευθύνη των δήμων, με μοιραία κατάληξη είτε το κλείσιμο πολλών από αυτά, καθώς το κόστος λειτουργίας είναι δυσβάσταχτο, είτε τη διατήρηση της λειτουργίας τους μέσω της επιβολής δημοτικών φόρων. Η κυβέρνηση, για να κάνει μάλιστα ακόμα πιο ελκυστικά τα αεροδρόμια στους ιδιώτες, τους εκχωρεί και τα παράπλευρα οικόπεδα, ώστε να αναπτύξουν και άλλες εμπορικές δραστηριότητες (π.χ. κατασκευή εμπορικών κέντρων), οι οποίες θα τους εξασφαλίσουν εγγυημένα υπερκέρδη.
Οι σαρωτικές ιδιωτικοποιήσεις, που προωθεί η κυβέρνηση στο νευραλγικό τομέα των αερομεταφορών, πρωτίστως θα πλήξουν τους εργαζόμενους του κλάδου (απολύσεις, χειροτέρευση εργασιακών σχέσεων), ενώ θα φέρει αυξήσεις στο κόστος της λειτουργίας των αεροδρομίων και στα εισιτήρια αλλά και την υποβάθμιση της ασφάλειας πτήσεων, δεδομένου ότι οι ιδιώτες δεν μπορούν να παρέχουν εγγυήσεις και εμπιστοσύνη, αφού τα πάντα γι' αυτούς έχουν σχέση με το κέρδος.
Σοβαρές ευθύνες υπάρχουν και στις δυνάμεις του εργοδοτικού-κυβερνητικού συνδικαλισμού που στηρίζοντας τις πολιτικές της Ε.Ε., την ανταγωνιστικότητα, την επιχειρηματικότητα και υιοθετώντας την λογική του μονόδρομου έβαλαν πλάτη να διαμορφωθεί η υπάρχουσα απαράδεκτη κατάσταση.
Η Ν.Ε. Κέρκυρας καλεί το λαό και τη νεολαία να βγάλουν τα συμπεράσματα από την πολιτική της Ε.Ε. και να καταδικάζει τα κόμματα που την στηρίζουν καθώς επίσης και τα στηρίγματά τους στο συνδικαλισμό. Να παλέψει για αποκλειστικά δημόσιες αερομεταφορές με αναβαθμισμένες, ασφαλείς και φτηνές υπηρεσίες, για την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών, με σταθερή δουλειά και ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών των εργαζόμενων. Να αλλάξουν το συσχετισμό δύναμης αποδυναμώνοντας τον εργοδοτικό-κυβερνητικό συνδικαλισμό και τα κόμματα του «ευρωμονόδρομου». Μαζί με τους κομμουνιστές να διεκδικήσουν
· Ενιαίο φορέα μεταφορών και αερομεταφορών 100% δημόσιος με εργατικό - λαϊκό έλεγχο και χωρίς τη συνύπαρξη ιδιωτικών φορέων μέσα στην Ελλάδα.
· Ενιαία και δημόσια ΥΠΑ, ενταγμένη σε έναν ενιαίο φορέα αερομεταφορών, τη λειτουργία του οποίου θα εγγυάται ο κοινωνικός και λαϊκός έλεγχος.
Κρατικά πολιτικά αεροδρόμια, με την ΥΠΑ αποκλειστικά αρμόδια για την ίδρυση, οργάνωση, λειτουργία και εκμετάλλευση όλων των πολιτικών αεροδρομίων της χώρας. Όχι στις συμπράξεις δημόσιου ιδιωτικού τομέα.
Ο ελληνικός εναέριος χώρος (FIR) να μην καταστεί μέρος του ιμπεριαλιστικού εναέριου χώρου, αλλά να παραμείνει στην αποκλειστική κυριότητα του ελληνικού κράτους, για διασφάλιση της εθνικής κυριαρχίας και ανεξαρτησίας, όπως και της αποτελεσματικής ασφάλειας των πτήσεων. Η ΥΠΑ ως δημόσια υπηρεσία να είναι αποκλειστικά αρμόδια για τον έλεγχο, ρύθμιση και διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, σε ό,τι αφορά στα πολιτικά αεροσκάφη και σε συνεργασία, όπου απαιτείται, με την Πολεμική Αεροπορία.